#1
Leuke "vrienden" van me hebben me vaker een flinke overdosis gegeven om me te verkrachten.
Nu waren mijn hersens zo opgezwollen dat mijn schedel letterlijk te klein was.
Dit zorgde ervoor dat ik met epeleptie-aanvallen op de grond lag, ik zware clusterhoofdpijn had en meer medische klachten.
(Het zijn een stelletje sadistische mensen waar ik geen contact meer mee heb.)
Na ruim 10 jaar zijn mijn hersens dus helemaal aan gort en heb ik een raar gevoel in mijn hersens.
Mijn hersenweefsel is abnormaal zacht geworden en nu voelt de buitenkant van mijn hersens alsof het in schuurpapier aan het veranderen is.
(Ik weet dat het niet mogelijk is, maar dit is wat ik voel en ervaar.)
Ik weet wel dat mijn hersens moeten "uitharden" waarbij mijn te zachte hersens nog terug naar normaal moeten gaan.
Is er iemand die dit herkent want mijn huisarts neemt me niet serieus en denkt dat ik alles verzin.
Het is ook per toeval dat ik erachter ben gekomen omdat iemand met een reservesleutel altijd naar binnen kon en zo GHB en andere zooi in mijn eten en drinken had gedaan waardoor ik nooit de link tussen hun en drugs heb kunnen leggen.
Ik doe ook geen drugs.
Maar die hersens die moeten "uitharden" na zoveel schade...is dat wat iemand kan herkennen?
Ik heb onwijs veel TIA's gehad in mijn hoofd maar leef gelukkig nog en alles doet het, maar ik kan nu pas eindelijk herstellen.
Ik weet het soms zelf niet meer en heb gelukkig al een maand lang geen kleine TIA meer gehad dus het gaat al beter.
Maar nog blijf ik me zorgen maken omdat ik niets kan vinden over herstel van drugs om te begrijpen om wat ik nu doorga, normaal is of abnormaal als je kijkt naar mijn situatie.
Dank je alvast.
Nu waren mijn hersens zo opgezwollen dat mijn schedel letterlijk te klein was.
Dit zorgde ervoor dat ik met epeleptie-aanvallen op de grond lag, ik zware clusterhoofdpijn had en meer medische klachten.
(Het zijn een stelletje sadistische mensen waar ik geen contact meer mee heb.)
Na ruim 10 jaar zijn mijn hersens dus helemaal aan gort en heb ik een raar gevoel in mijn hersens.
Mijn hersenweefsel is abnormaal zacht geworden en nu voelt de buitenkant van mijn hersens alsof het in schuurpapier aan het veranderen is.
(Ik weet dat het niet mogelijk is, maar dit is wat ik voel en ervaar.)
Ik weet wel dat mijn hersens moeten "uitharden" waarbij mijn te zachte hersens nog terug naar normaal moeten gaan.
Is er iemand die dit herkent want mijn huisarts neemt me niet serieus en denkt dat ik alles verzin.
Het is ook per toeval dat ik erachter ben gekomen omdat iemand met een reservesleutel altijd naar binnen kon en zo GHB en andere zooi in mijn eten en drinken had gedaan waardoor ik nooit de link tussen hun en drugs heb kunnen leggen.
Ik doe ook geen drugs.
Maar die hersens die moeten "uitharden" na zoveel schade...is dat wat iemand kan herkennen?
Ik heb onwijs veel TIA's gehad in mijn hoofd maar leef gelukkig nog en alles doet het, maar ik kan nu pas eindelijk herstellen.
Ik weet het soms zelf niet meer en heb gelukkig al een maand lang geen kleine TIA meer gehad dus het gaat al beter.
Maar nog blijf ik me zorgen maken omdat ik niets kan vinden over herstel van drugs om te begrijpen om wat ik nu doorga, normaal is of abnormaal als je kijkt naar mijn situatie.
Dank je alvast.