Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik loop momenteel al bij een psycholoog voor hulp. Maar die vrienden van me en zelfs familie van me hebben me met zoveel dingen gedrogeerd dat ik probeer uit te vinden wat wat is. Ik heb al via een ander begrepen dat mijn bizarre pijnaanvallen komen door een combinatie van vloeibare speed, ketamine en meth. Zo lag ik urenlang te schreeuwen met bizarre pijnaanvallen zonder dat er medische hulp geroepen werd. En zelfs de huisarts me compleet voor gek verklaard. (Inmiddels heb ik een andere huisarts) Ik probeer dus uit te vinden wat ze in me hebben gegooid, zonder dat ik uit hoef te gaan proberen wat voor drugs het was. Het enigste wat ik weet dat er altijd wat iets in mijn eten of drinken gedaan werd. Weet ook aub dat ik opgegroeid ben in een pedo-netwerk, dus ik zie al bizarre beelden zins ik een klein kind ben en weet niet beter dan drugs-beelden te zien. Nu probeer ik uit te vogelen wat het is. Het kunnen vaak bizarre combinaties zijn."
"Leuke "vrienden" van me hebben me vaker een flinke overdosis gegeven om me te verkrachten. Nu waren mijn hersens zo opgezwollen dat mijn schedel letterlijk te klein was. Dit zorgde ervoor dat ik met epeleptie-aanvallen op de grond lag, ik zware clusterhoofdpijn had en meer medische klachten. (Het zijn een stelletje sadistische mensen waar ik geen contact meer mee heb.) Na ruim 10 jaar zijn mijn hersens dus helemaal aan gort en heb ik een raar gevoel in mijn hersens. Mijn hersenweefsel is abnormaal zacht geworden en nu voelt de buitenkant van mijn hersens alsof het in schuurpapier aan het veranderen is. (Ik weet dat het niet mogelijk is, maar dit is wat ik voel en ervaar.) Ik weet wel dat mijn hersens moeten "uitharden" waarbij mijn te zachte hersens nog terug naar normaal moeten gaan. Is er iemand die dit herkent want mijn huisarts neemt me niet serieus en denkt dat ik alles verzin. Het is ook per toeval dat ik erachter ben gekomen omdat iemand met een reservesleutel altijd naar binnen kon en zo GHB en andere zooi in mijn eten en drinken had gedaan waardoor ik nooit de link tussen hun en drugs heb kunnen leggen. Ik doe ook geen drugs. Maar die hersens die moeten "uitharden" na zoveel schade...is dat wat iemand kan herkennen? Ik heb onwijs veel TIA's gehad in mijn hoofd maar leef gelukkig nog en alles doet het, maar ik kan nu pas eindelijk herstellen. Ik weet het soms zelf niet meer en heb gelukkig al een maand lang geen kleine TIA meer gehad dus het gaat al beter. Maar nog blijf ik me zorgen maken omdat ik niets kan vinden over herstel van drugs om te begrijpen om wat ik nu doorga, normaal is of abnormaal als je kijkt naar mijn situatie. Dank je alvast."
"Bij een soort drugs waarbij ik niet weet wat het was, zag ik wat raars. Ik zag ineens een soort van migraine-aura voor mijn ogen maar ik weet dat dit geen migraine was, maar drugs. Ik heb een filmpje hierbij gedaan van Youtube die je laat zien wat ik ook zag. Als je kijkt naar het filmpje en dan de kleurige gedeelte, dat is wat ik zag. Dat kleurige ging over beide ogen heen en weer weg na ongeveer 10 minuten. Weet iemand welke drugs dat geweest kan zijn?"