Het is vast niet tegen de regels maar met 19 jaar levenservaring, slechts 3 soorten drugs geprobeerd en louter een mbo-opleiding in de verpleegkunde denk ik niet dat je veel steun gaat krijgen hier.
Ik zou in ieder geval niet weten welke vragen je zou kunnen beantwoorden.
Beste
prison,
Ik vind het erg jammer dat dit zo verwoord moet worden.
1. Ik heb trauma behandelingen gehad, doodervaringen en een heleboel dingen moeten meemaken, waarvan volwassenen zelfs van schrikken, leeftijd zegt niets maar dan ook niets over ervaring.
2. Ik heb veel soorten drugs ervaren, deze 3 waren de drugst die ik gemiddeld het vaakst heb gebruikt, drugs als : LSD, paddos, Cocaïne, base coke, synthetische cannabis, poppers, xtc, ketamine, mdma, hasj tabak en ghb heb ik ook eens gebruikt, dit alleen niet zodanig dat het als gebruiker beschreven kan worden.
3. Steun is een groot woord, ik ben hier niet voor steun, maar om andere te behoeden en gerust te kunnen stellen als zich er problemen voordoen of er vergelijkbare ervaringen zijn die in mijn leven zijn voorgekomen.
4. Elke vraag is welkom, van vragen als:
Wat is de functie van de blinde darm? Tot vragen over drugs, alles.
Ps. Oordeel nooit zonder dat je zeker bent over een persoon.
Groetjes.