#1
@Helpende Fries
Of dat je al dan geen goede hulpverlener bent zal vanzelf blijken uit je antwoorden en de adviezen die je geeft, vooralsnog vind ik die bij vlagen niet echt bijzonder, en ik heb je ook al het verkeerde advies zien geven in een geval.
Maar goed, alsnog welkom op het forum, en ik hoop dat de mensen wat aan je zullen hebben hier.![:)]()
Flink wat ervaring met drugs en verslaving vind ik in ieder geval wel een goede basis, in ieder geval veel beter dan een mbo opleiding tot verpleegkundige.
Of dat je al dan geen goede hulpverlener bent zal vanzelf blijken uit je antwoorden en de adviezen die je geeft, vooralsnog vind ik die bij vlagen niet echt bijzonder, en ik heb je ook al het verkeerde advies zien geven in een geval.
Maar goed, alsnog welkom op het forum, en ik hoop dat de mensen wat aan je zullen hebben hier.
Flink wat ervaring met drugs en verslaving vind ik in ieder geval wel een goede basis, in ieder geval veel beter dan een mbo opleiding tot verpleegkundige.