Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCOVID-19 The System || DOCSFAIR Documentaire

COVID-19 The System || DOCSFAIR Documentaire

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Straks even loeren als ik thuis ben @Blyatman
Klik om te vergroten...
Nog gekeken?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Graag wil ik deze documentaire hier delen. Het betreft een documentaire die kritisch tegenover de genomen en de te nemen corona maatregelen staat en de impact die dit heeft en zal hebben op onze maatschappij. De documentaire werd door deze kritische houding door de NOS geweigerd. Zelf geloof ik er in dat het heel erg belangrijk is dat ook tegengeluiden gehoord mogen worden. Heel veel mensen maken zich op het moment grote zorgen en om dat allemaal maar in de doofpot te stoppen kan niet goed zijn.

Hij staat nu nog op youtube, dus voor een ieder met interesse:

S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Straks even loeren als ik thuis ben @Blyatman
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Helemaal niemand die deze heeft gezien of wil zien?

Inmiddels toch bijna 600.000 keer bekeken en erg de moeite waard in mijn ogen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Helemaal niemand die deze heeft gezien of wil zien?

Inmiddels toch bijna 600.000 keer bekeken en erg de moeite waard in mijn ogen.
Klik om te vergroten...
Helemaal vergeten! Vandaag even tijd voor vrijmaken.
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Verwijderd door Youtube... Dus zitten ze op het juiste spoor.

docsfair.nl

DOCSFAIR - Voice of the People

A view of the world through the eyes of our fellow human beings. Docsfair is the voice of the people! The voice of the people who are not heard, who do not get in the news and whom newspapers do not write about. Docsfair helps people who want to tell about themselves, their passion, their...
docsfair.nl docsfair.nl
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
henkie2 zei:
Verwijderd door Youtube... Dus zitten ze op het juiste spoor.

docsfair.nl

DOCSFAIR - Voice of the People

A view of the world through the eyes of our fellow human beings. Docsfair is the voice of the people! The voice of the people who are not heard, who do not get in the news and whom newspapers do not write about. Docsfair helps people who want to tell about themselves, their passion, their...
docsfair.nl docsfair.nl
Klik om te vergroten...
Dat is meestal een heel goed teken ja...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor wie hem toch nog wil bekijken, hij is dus te zien op die link die @henkie2 hierboven geeft.

Wat is YouTube toch vuil en achterbaks met hun censuur weer. Geen enkele kritiek tegen de heersende opinie mag gehoord worden... Iedereen moet denken zoals wij denken.

Maar wauw, de documentaire had echt al bijna een miljoen views dus! Niet slecht voor een NL docu.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Wat is YouTube toch vuil en achterbaks met hun censuur weer. Geen enkele kritiek tegen de heersende opinie mag gehoord worden... Iedereen moet denken zoals wij denken.
Klik om te vergroten...

Nee joh, YouTube.com heeft gewoon een andere kijk op harm reduction dan DrugsForum.nl ...

Harm reduction

A range of public health policies designed to lessen the negative social and/or physical consequences associated with various human behaviors, both legal and illegal.
Klik om te vergroten...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
New Dawn zei:
Nee joh, YouTube.com heeft gewoon een andere kijk op harm reduction dan DrugsForum.nl ...
Klik om te vergroten...
Precies en niemand mag daar een andere kijk op geven op hun platform.

Op zich fair enough, het is hun platform. Vind het toch jammer, want als je altijd alleen maar 1 geluid hoort...
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Mindless

Toen ik regelmatig wiet gebruikte, maakte ik me enorm druk over van alles en nogwat,
vooral over dingen waar ik geen invloed op had, daar ging ik langzaam aan onderdoor.

Het voelt voor mij alsof jij je nu druk maakt over zaken waar je weinig invloed op hebt.

Als je blowt dan heb je misschien wat aan deze reactie van een behulpzaam persoon.
Ik wens je een gezond en zorgeloos 2021 toe, hopelijk wordt alles snel weer normaal.

Bedankt voor je aanwezigheid hier, ik waardeer je persoonlijkheid en reacties enorm.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
New Dawn zei:
@Mindless

Toen ik regelmatig wiet gebruikte, maakte ik me enorm druk over van alles en nogwat,
vooral over dingen waar ik geen invloed op had, daar ging ik langzaam aan onderdoor.

Het voelt voor mij alsof jij je nu druk maakt over zaken waar je weinig invloed op hebt.

Als je blowt dan heb je misschien wat aan deze reactie van een behulpzaam persoon.
Ik wens je een gezond en zorgeloos 2021 toe, hopelijk wordt alles snel weer normaal.

Bedankt voor je aanwezigheid hier, ik waardeer je persoonlijkheid en reacties enorm.
Klik om te vergroten...
Te druk maken is niet goed nee, maar in mijn ogen is er alle reden om je "zorgen" te maken. Op het moment verliezen we namelijk onze vrijheden en onze maatschappij omwille van een niet bijster gevaarlijk virus. In het nadenken daarover kun je makkelijk doorschieten, maar je kunt in mijn ogen ook te passief zijn.

Simpelweg praten over deze ontwikkelingen; informatie en opvattingen delen, is weldegelijk invloed hebben, ook al is deze misschien nog zo klein. Wat in ieder geval hopeloos is, is met z'n allen afwachten tot alles vanzelf weer normaal wordt door braaf alles op te volgen wat van ons gevraagd wordt. Wachten tot onze vrijheden teruggegeven worden door onze goed menende leiders... Je kunt daar in geloven, maar ik niet. Onze vrijheid zal opgeëist moeten worden door het volk op een manier zoals gisteren gedaan werd door massaal het vuurwerkverbod te negeren. Met andere woorden: het volk zal de vrijheid op moeten eisen. Het alternatief zal een steeds meer dystopische samenleving zijn, met minder en minder vrijheden en meer en meer plichten. Op die manier is het in samenlevingen altijd gegaan en op die manier zal het ook hier gaan, als wij niet meer pro-actief worden in ons verzet daartegen.

Bedankt voor je zo te zien goedbedoelde advies, maar ik heb geen probleem met wiet en ik heb een eigen balans tussen bezig zijn met deze zaken en rust nemen daarvan. Toegegeven: ik wind mij weleens teveel op, maar dat corrigeert zich altijd wel weer. Ik zou het ook vreemd vinden om mij niet op te winden over de belachelijke respectloze manier waarop er met de bevolking wordt omgegaan sinds vorig jaar.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb 'm ook gezien. Inhoudelijk sterke documentaire waarin zo veel mogelijk informatie en wetenschappelijke onderzoeken bestudeerd zijn door de filmmaker, en waarbij farmaceutische wetenschappers en artsen, hoogleraren over de media, het financieel stelsel en de wereld van biotech en datatech worden geïnterviewd.

Als de kijker dit met een open blik bekijkt kan bijna niet anders dan geconcludeerd worden dat het virus inderdaad niet het probleem is, maar dat dit om iets heel anders gaat, zoals in het verleden ook al vaker is gebeurd. Natuurlijk kan er hier en daar een kritische noot worden geplaatst maar je zou op z'n minst mogen verwachten dat het mensen aan het denken zet. Niet gek dus dat deze documentaire overal geweigerd wordt, want dat moeten we natuurlijk niet hebben dat mensen aan het denken gezet worden.

Alle maatregelen zijn ons opgelegd doordat slechts een paar invloedrijke mensen - mensen van de WHO en een paar belangrijke virologen (bijv. degene die de PCR-test heeft uitgevonden en degenen die belang hebben bij Farma) dit hebben bedacht. De wetenschappers die geen belang hebben komen niet aan het woord omdat de media de overheid opvolgt. Covid-19 is slechts voor 2% van de bevolking gevaarlijk en dat zijn oude mensen met onderliggende aandoeningen. Het is raadzaam om deze mensen te beschermen maar voor de overige 98% van de bevolking zijn de maatregelen volkomen nutteloos. Als we de maatregelen niet hadden opgevolgd waren er veel minder slachtoffers gevallen in brede zin en veel minder schulden gemaakt.

Corruptie en censuur voeren de boventoon. Het probleem is ons stelsel wat gericht is op eigenbelang en hebzucht. Dit systeem is lang geleden opgezet in het belang van de heersende klasse. Wat er nu gebeurd is dat er nog meer geld en dus macht bij de 1% rijksten komt (elitemaatschappij), waardoor de druk op de burgers steeds groter wordt en zij steeds meer rechten zullen verliezen.

Het "angst-experiment" is in volle gang en het kan nog wel wat jaren duren voor er dingen gaan veranderen. Er zal eerst meer spanning komen, meer druk, meer polarisatie in de burgerbeweging. Maar als we beseffen dat we een menselijke maatschappij willen, en de ongelijkheid dusdanig groot wordt dat we het niet meer trekken, gaat er een steeds groter wordende tegenbeweging ontstaan.

Ik kan niet wachten.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
NiandraLades zei:
Ik heb 'm ook gezien. Inhoudelijk sterke documentaire waarin zo veel mogelijk informatie en wetenschappelijke onderzoeken bestudeerd zijn door de filmmaker, en waarbij farmaceutische wetenschappers en artsen, hoogleraren over de media, het financieel stelsel en de wereld van biotech en datatech worden geïnterviewd.

Als de kijker dit met een open blik bekijkt kan bijna niet anders dan geconcludeerd worden dat het virus inderdaad niet het probleem is, maar dat dit om iets heel anders gaat, zoals in het verleden ook al vaker is gebeurd. Natuurlijk kan er hier en daar een kritische noot worden geplaatst maar je zou op z'n minst mogen verwachten dat het mensen aan het denken zet. Niet gek dus dat deze documentaire overal geweigerd wordt, want dat moeten we natuurlijk niet hebben dat mensen aan het denken gezet worden.

Alle maatregelen zijn ons opgelegd doordat slechts een paar invloedrijke mensen - mensen van de WHO en een paar belangrijke virologen (bijv. degene die de PCR-test heeft uitgevonden en degenen die belang hebben bij Farma) dit hebben bedacht. De wetenschappers die geen belang hebben komen niet aan het woord omdat de media de overheid opvolgt. Covid-19 is slechts voor 2% van de bevolking gevaarlijk en dat zijn oude mensen met onderliggende aandoeningen. Het is raadzaam om deze mensen te beschermen maar voor de overige 98% van de bevolking zijn de maatregelen volkomen nutteloos. Als we de maatregelen niet hadden opgevolgd waren er veel minder slachtoffers gevallen in brede zin en veel minder schulden gemaakt.

Corruptie en censuur voeren de boventoon. Het probleem is ons stelsel wat gericht is op eigenbelang en hebzucht. Dit systeem is lang geleden opgezet in het belang van de heersende klasse. Wat er nu gebeurd is dat er nog meer geld en dus macht bij de 1% rijksten komt (elitemaatschappij), waardoor de druk op de burgers steeds groter wordt en zij steeds meer rechten zullen verliezen.

Het "angst-experiment" is in volle gang en het kan nog wel wat jaren duren voor er dingen gaan veranderen. Er zal eerst meer spanning komen, meer druk, meer polarisatie in de burgerbeweging. Maar als we beseffen dat we een menselijke maatschappij willen, en de ongelijkheid dusdanig groot wordt dat we het niet meer trekken, gaat er een steeds groter wordende tegenbeweging ontstaan.

Ik kan niet wachten.
Klik om te vergroten...
Precies...

Maar soms denk ik weleens... Komen dit soort documentaires niet alleen bij mensen terecht zoals jij en ik, die sowieso al twijfels (op zijn zachtst gezegd dan hè) hebben bij deze hele gang van zaken? Er zijn een hele hoop mensen die (vreemd genoeg) nog steeds volledig vertrouwen hebben in de MSM en de overheid, die dit soort documentaires niet op gaan zoeken. Als deze nou op de NOS zou worden vertoond zoals aanvankelijk het plan was, dan zouden die mensen er naar hebben gekeken, want daar kijken ze toch al naar en daar hoor je de "echte informatie" en niet de zogenaamde "complotdenker" stuff.

En zo bepaalt de MSM dus precies wat zogenaamd echte informatie en fake informatie is.

Wat dan nog wel hoopvol stemt, is dat de docu bijna een miljoen views heeft gehad op YouTube. Ik vermoed dat daar ook veel internationale views bij zaten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."