#1
Nog gekeken?Straks even loeren als ik thuis ben @Blyatman
Nog gekeken?Straks even loeren als ik thuis ben @Blyatman
Helemaal vergeten! Vandaag even tijd voor vrijmaken.Helemaal niemand die deze heeft gezien of wil zien?
Inmiddels toch bijna 600.000 keer bekeken en erg de moeite waard in mijn ogen.
docsfair.nl
Dat is meestal een heel goed teken ja...Verwijderd door Youtube... Dus zitten ze op het juiste spoor.
![]()
DOCSFAIR - Voice of the People
A view of the world through the eyes of our fellow human beings. Docsfair is the voice of the people! The voice of the people who are not heard, who do not get in the news and whom newspapers do not write about. Docsfair helps people who want to tell about themselves, their passion, their...docsfair.nl
Wat is YouTube toch vuil en achterbaks met hun censuur weer. Geen enkele kritiek tegen de heersende opinie mag gehoord worden... Iedereen moet denken zoals wij denken.
Harm reduction
A range of public health policies designed to lessen the negative social and/or physical consequences associated with various human behaviors, both legal and illegal.
Precies en niemand mag daar een andere kijk op geven op hun platform.Nee joh, YouTube.com heeft gewoon een andere kijk op harm reduction dan DrugsForum.nl ...
Te druk maken is niet goed nee, maar in mijn ogen is er alle reden om je "zorgen" te maken. Op het moment verliezen we namelijk onze vrijheden en onze maatschappij omwille van een niet bijster gevaarlijk virus. In het nadenken daarover kun je makkelijk doorschieten, maar je kunt in mijn ogen ook te passief zijn.@Mindless
Toen ik regelmatig wiet gebruikte, maakte ik me enorm druk over van alles en nogwat,
vooral over dingen waar ik geen invloed op had, daar ging ik langzaam aan onderdoor.
Het voelt voor mij alsof jij je nu druk maakt over zaken waar je weinig invloed op hebt.
Als je blowt dan heb je misschien wat aan deze reactie van een behulpzaam persoon.
Ik wens je een gezond en zorgeloos 2021 toe, hopelijk wordt alles snel weer normaal.
Bedankt voor je aanwezigheid hier, ik waardeer je persoonlijkheid en reacties enorm.
Precies...Ik heb 'm ook gezien. Inhoudelijk sterke documentaire waarin zo veel mogelijk informatie en wetenschappelijke onderzoeken bestudeerd zijn door de filmmaker, en waarbij farmaceutische wetenschappers en artsen, hoogleraren over de media, het financieel stelsel en de wereld van biotech en datatech worden geïnterviewd.
Als de kijker dit met een open blik bekijkt kan bijna niet anders dan geconcludeerd worden dat het virus inderdaad niet het probleem is, maar dat dit om iets heel anders gaat, zoals in het verleden ook al vaker is gebeurd. Natuurlijk kan er hier en daar een kritische noot worden geplaatst maar je zou op z'n minst mogen verwachten dat het mensen aan het denken zet. Niet gek dus dat deze documentaire overal geweigerd wordt, want dat moeten we natuurlijk niet hebben dat mensen aan het denken gezet worden.
Alle maatregelen zijn ons opgelegd doordat slechts een paar invloedrijke mensen - mensen van de WHO en een paar belangrijke virologen (bijv. degene die de PCR-test heeft uitgevonden en degenen die belang hebben bij Farma) dit hebben bedacht. De wetenschappers die geen belang hebben komen niet aan het woord omdat de media de overheid opvolgt. Covid-19 is slechts voor 2% van de bevolking gevaarlijk en dat zijn oude mensen met onderliggende aandoeningen. Het is raadzaam om deze mensen te beschermen maar voor de overige 98% van de bevolking zijn de maatregelen volkomen nutteloos. Als we de maatregelen niet hadden opgevolgd waren er veel minder slachtoffers gevallen in brede zin en veel minder schulden gemaakt.
Corruptie en censuur voeren de boventoon. Het probleem is ons stelsel wat gericht is op eigenbelang en hebzucht. Dit systeem is lang geleden opgezet in het belang van de heersende klasse. Wat er nu gebeurd is dat er nog meer geld en dus macht bij de 1% rijksten komt (elitemaatschappij), waardoor de druk op de burgers steeds groter wordt en zij steeds meer rechten zullen verliezen.
Het "angst-experiment" is in volle gang en het kan nog wel wat jaren duren voor er dingen gaan veranderen. Er zal eerst meer spanning komen, meer druk, meer polarisatie in de burgerbeweging. Maar als we beseffen dat we een menselijke maatschappij willen, en de ongelijkheid dusdanig groot wordt dat we het niet meer trekken, gaat er een steeds groter wordende tegenbeweging ontstaan.
Ik kan niet wachten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."