#1
Hallo mensen ik heb een vraag over depressie. Ik heb sinds dat ik me laatste keer drugsgebruik wat ook mis is gegaan doordat ik hartkloppingen kreeg n dag lang bijna. Last van n trauma denkik en denk zelf depressie. Eerder had k er nooit last van altijd vrolijk enzv. en sinds dat ik ben gekapt met bijna alles middelen. Is het net of je beter gaat nadenken enzv over het leven. Nu ben ik al vroeg begonnen met experimenteren eerste keer was k 12 zoiets. En vanaf me 14de bijna met alles zon beetj heel af en toe. . En net wat ik zei het is toen goed misgegaan eind mei was me laatste keer. Kreeg hartkloppingen, heel lang en kreeg toen benzo's ervoor. toen voelde ik me even goed n tijdje. Maar nu ik n paar maand verder ben en ben gestopt denkik steeds doordat ik hartkloppingen kreeg 2 keer ongev van 5 tot 8 uur lang en hyperventilatie aanvallen 3 keer gehad van 10 tot 30 minuten en me gebruik bijna iedere maand een keer heel soms 2. Al met al denk ik dan van wat heeft t leven nog voor zin. ik word toch niet oud met alles wat ik heb gehad en dat belemmert me in alles wat ik doe werk enzv. En dan zie ik het soms niet meer zitten egt raar ben wel bij dokter geweest voor ecg enzv laatst en dat was wel goed maar t gaat niet uit min hoofd. Iemand mischien t zelfde meegemaakt of ook depresief.? Groetjes j👊👊