Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goededag, Ik heb wel eens gelezen en gehoord dat er sessies worden gehoudem, zowel in groepsverband als koppel waarbij je met je partner "op reis" gaat onder het genot van mdma. Hier kom je smiddags aan waarbij je wordt voorzien van avondeten, savonds het avontuur beleefd en daar ook blijft slapen. Heeft iemand daar ervaring mee? Of hier wat informatie over? (Mag ook via pm) Wij zouden dit graag eens mee willen maken samen. Groetjes, Raymond"
"fffffffffffffff zei: wat houd op reis gaan percies in? is het een lekker met je partner chillen en knuffelen, en een intieme relatie met elkaar maken. of is het meer gericht op iets meer erotisch. en wat is percies het doel dat er ook andere mensen bij zijn? voor de gezeligheid? Voor een erotishe avond? op reis gaan is een beetje vaag. Waarom niet alleen jij en je partner? Ik heb zelf geen partner. maar ik zou niet graag naar een kleine sessie willen als ik de mensen niet ken, of geen verband met ze heb, en het geen rave of afterparty is. Klik om te vergroten... Alvast bedankt voor je reactie! Zoals je misschien weet word je ego opzij gezet wanneer je mdma gebruikt. Hierdoor zie je eigenlijk de goede dingen in een ander wat je nader tot elkaar brengt ipv (in ons geval) alleen maar koppig te doen. Het is absoluut niet exotisch bedoeld en het hoeft niet in groepsverband maar het kan ook alleen. Wij kennen een koppel die dat heeft gedaan alleen waar zij het hebben gedaan die geven die sessie niet meer."