#1
Ja, ik weet niet. Deze vind ik dan toch weer een beetje te porno ofzo..haar gezicht onder sprietsen is ook prima![]()
Ja, ik weet niet. Deze vind ik dan toch weer een beetje te porno ofzo..haar gezicht onder sprietsen is ook prima![]()
schijnt goed voor de huid te zijn haha en "te porno" hoe kan dat nouJa, ik weet niet. Deze vind ik dan toch weer een beetje te porno ofzo..
ja maar waar moeten we het dan laten, weggooien is ook sonde tochMaar, als je niet oppast kost het je ook een godsvermogen en de rest van je leven 🤣 Ik zou het er voor over hebben, maar nu nog niet… hahahaha
Het zou mij een worst wezen, ik ben blij dat het eruit is, dat is voor mij genoeg hahahaja maar waar moeten we het dan laten, weggooien is ook sonde toch![]()
nou zeg dat vind ik dan weer een beetje denigrerend...daar is hard voor gewerkt hoorHet zou mij een worst wezen, ik ben blij dat het eruit is, dat is voor mij genoeg hahaha
Hard voor gewerkt, en de beloning is binnen. Het zaad is voor mij een bijproduct, partner mag het opvangen als dat gewenst wordt maar het maakt mij niet uit 🤣nou zeg dat vind ik dan weer een beetje denigrerend...daar is hard voor gewerkt hoor![]()
in een soort tupperware bakje ofzo? hahaha wat een gesprek zeg ik zie het al voor me zit hier te trippen en huil van het lachen(je moet niet alles wat is zeg serieus nemen hoor ik vind het altijd leuk om bijdehand te doen als ik space) als ik je beledigd heb mijn excuses.Hard voor gewerkt, en de beloning is binnen. Het zaad is voor mij een bijproduct, partner mag het opvangen als dat gewenst wordt maar het maakt mij niet uit 🤣
Ja, dat is het probleem met een flink aantal leden van dit forum. Die vinden gewoon iets en dat is dan de waarheid. Geen discussie mogelijk. Mogen ook niet meedoen in ons nieuwe nachttopic voor intelligente mensen. Eerst een IQ test laten zien, voordat je naar binnen mag. Testen voor Toegang. Kan gewoon met een handig QR-code!Hahaha ik ben benieuwd, volgensmij is er namelijk niets aan te merken op ons gesprek, behalve dat het misschien off topic was dan! Ik hoop dat we kritiek krijgen, zeg… Ik ben gek op discussie 😉 Als de tegenpartij ook voor reden vatbaar is dan…
🤣🤣🤣 Verdomme… Ja kijk! Dit is discriminatie waar ik eindelijk eens achter kan staan en waar ik wat aan heb! Het risico dat onze hogerbegaafde hersenen vervuild raken met onfeitelijke (bhuughhh 🤢) informatie is gewoon veel te groot.Ja, dat is het probleem met een flink aantal leden van dit forum. Die vinden gewoon iets en dat is dan de waarheid. Geen discussie mogelijk. Mogen ook niet meedoen in ons nieuwe nachttopic voor intelligente mensen. Eerst een IQ test laten zien, voordat je naar binnen mag. Testen voor Toegang. Kan gewoon met een handig QR-code!
yesss weer iemand verpestHoly… Ik ben spontaan aseksueel geworden.
“No salt added!” Geen seasoning dus? Flauw hoor… Ik vind de gootsteenontstopper-smaak altijd het lekkerst, maar die zijn nergens meer te vinden helaas…yesss weer iemand verpestik wou er net nog een schepje bovenop doen
groot glas ghb erbij om ze weg te spoelen lijkt me de ideale oplossing“No salt added!” Geen seasoning dus? Flauw hoor… Ik vind de gootsteenontstopper-smaak altijd het lekkerst, maar die zijn nergens meer te vinden helaas…

en na onderzoek wil ik toch even het bewijs leverenhahahah zie je wel het is zeer nuttig veelzijdig en waardevol spul![]()
Klinkt als een wondermiddel! Schenkt leven én een stralende huid? Eicellen, where you at? Wat zijn jullie gezondheidsvoordelen dan? 🤨🤨en na onderzoek wil ik toch even het bewijs leveren
goed voor de huid!!
ja dat vraag ik me nu ook af ze kunnen ook nog niet eens zwemmen. en je kan ze nog geen eens slikken ookKlinkt als een wondermiddel! Schenkt leven én een stralende huid? Eicellen, where you at? Wat zijn jullie gezondheidsvoordelen dan? 🤨🤨
Nou, dat ligt eraan welke tijd van de maand het is, makker 😜ja dat vraag ik me nu ook af. en je kan ze nog geen eens slikken ook
ja maar dat is geen zwemmen.. meer een beetje watertrappelen en meedrijven in de wildwaterbaanNou, dat ligt eraan welke tijd van de maand het is, makker 😜
Je kan het zo gek maken als je zelf wilt toch? Als jij wilt zwemmen, opzoek naar een eicel, kan dat gewoon!ja maar dat is geen zwemmen.. meer een beetje watertrappelen en meedrijven in de wildwaterbaan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."