#1
Ananas(sap) of passievrucht, appel, melk... maar ook bekketrekkend zure cadillacs met Red bull en AA en juist chemische dingen.
Dat heeft volgens mij niet zoveel met drugs te maken maar met je interne kompas. Die heeft door dat natuurlijk voedsel vele malen superieur is aan gefabriceerd voedsel. Geloof me, ik schuif graag een hamburger naar binnen en een friet kapsalon gaat er ook wel eens in, maar er is maar één soort voedsel dat je écht verzadigd maakt en dat is natuurlijk, gezond en vezelrijk voedsel rechtstreeks van moeder aardes moestuin. Misschien dat drugs dit besef wat meer naar de voorgrond laten treden. Dat zou kunnen. Ik heb er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan,Had nu ook na 6APB enkel zin in vb zelfgemaakte pudding, zelfgemaakte pasta en fruit en totaal geen zin in snacks, zoals chips, koeken, bounty, milka melowcakes (en ja die laatste is kleine verslaving van mij) of ander vetrijk eten of vol aditieven en brol. Was echt opvallend, precies of mn hersenen/lichaam, een soort v blokkade vormde, rondom fastfood en andere ongezonde troep. Dit is vb ook iets dat ik ervaar tijden en na LSD, vb fruit smaakt goddelijk, maar een voorgepakte witte boterham met vleesworst of salami, is echt gewoon vies, alsof door bepaalde drugs, de natuurlijk en zoete smaken van fruit hemels maken en bij fastfood en troep je vieze chemische smaken laat proeven of er barricade gezet wordt nr voedsel bestaande uit vet, aditieven, E nummers, bewaarmiddelen. Bij XTC, had ik dit trouwens ook e, tijdens en na uitwerking, ik moest kokhalzen als ik een hamburgerkraam of pittabar passeerde. Kwamen eens terug v feestje in Antwerpen, rond 6u in Mechelen, aan station is kebabzaak, dat op drukke momenten bijna 24/24u open is, zijn wou hamburger, maar echt ik werd daar zo misselijk van, die geur, al dat goor eten (voor mij op dat moment) dat iedereen nr binnen speelde.
Dus is dat iets algemeen en wat meerderen ervaren na nemen drugs, ik heb dat dus zeker bij LSD, MDMA, 6APB en zelfs ook bij 4-FMA of is dit echt iets persoonlijks?
Ik herken dit niet helemaal. Op MDMA vind ik tompoucen en ijsjes bijvoorbeeld heel lekker, op keta wil ik alleen nog fristi of chocomel en op lsd doet het vet chemische snoep het ook prima. En frikandellen. En plakjes fuet. Maar fruit krijgt inderdaad ook een nieuwe dimensie 😁Had nu ook na 6APB enkel zin in vb zelfgemaakte pudding, zelfgemaakte pasta en fruit en totaal geen zin in snacks, zoals chips, koeken, bounty, milka melowcakes (en ja die laatste is kleine verslaving van mij) of ander vetrijk eten of vol aditieven en brol. Was echt opvallend, precies of mn hersenen/lichaam, een soort v blokkade vormde, rondom fastfood en andere ongezonde troep. Dit is vb ook iets dat ik ervaar tijden en na LSD, vb fruit smaakt goddelijk, maar een voorgepakte witte boterham met vleesworst of salami, is echt gewoon vies, alsof door bepaalde drugs, de natuurlijk en zoete smaken van fruit hemels maken en bij fastfood en troep je vieze chemische smaken laat proeven of er barricade gezet wordt nr voedsel bestaande uit vet, aditieven, E nummers, bewaarmiddelen. Bij XTC, had ik dit trouwens ook e, tijdens en na uitwerking, ik moest kokhalzen als ik een hamburgerkraam of pittabar passeerde. Kwamen eens terug v feestje in Antwerpen, rond 6u in Mechelen, aan station is kebabzaak, dat op drukke momenten bijna 24/24u open is, zijn wou hamburger, maar echt ik werd daar zo misselijk van, die geur, al dat goor eten (voor mij op dat moment) dat iedereen nr binnen speelde.
Dus is dat iets algemeen en wat meerderen ervaren na nemen drugs, ik heb dat dus zeker bij LSD, MDMA, 6APB en zelfs ook bij 4-FMA of is dit echt iets persoonlijks?
Mijn interne kompas is stuk denk ik 😬Dat heeft volgens mij niet zoveel met drugs te maken maar met je interne kompas. Die heeft door dat natuurlijk voedsel vele malen superieur is aan gefabriceerd voedsel. Geloof me, ik schuif graag een hamburger naar binnen en een friet kapsalon gaat er ook wel eens in, maar er is maar één soort voedsel dat je écht verzadigd maakt en dat is natuurlijk, gezond en vezelrijk voedsel rechtstreeks van moeder aardes moestuin. Misschien dat drugs dit besef wat meer naar de voorgrond laten treden. Dat zou kunnen. Ik heb er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan,
Owké dat is echt volledig de andere kant, ik wou er eindelijk iets over schrijven, omdat het bij mij echt zeer duidelijk opvalt. Ijsjes kan ik nog ergens inkomen, die koelte, halve verdoving in je mond/keel.Ik herken dit niet helemaal. Op MDMA vind ik tompoucen en ijsjes bijvoorbeeld heel lekker, op keta wil ik alleen nog fristi of chocomel en op lsd doet het vet chemische snoep het ook prima. En frikandellen. En plakjes fuet. Maar fruit krijgt inderdaad ook een nieuwe dimensie 😁
Mijn interne kompas is stuk denk ik 😬
Dan denk ik dat bepaalde drugs bij mij, dit heel hard nr de voorgrond brengt. Want als ik niks heb genomen van drugs, eet ik ook vaker te ongezond hoor en eet ik veeeeel te weinig groenten en ook inname van fruit ligt gemiddeld gewoon te laag, vb appelen, peren vind zelden lekker, maar verse ananas, banaan, aardbeien en golden kiwi, zou ik steeds in huis moeten hebben.Dat heeft volgens mij niet zoveel met drugs te maken maar met je interne kompas. Die heeft door dat natuurlijk voedsel vele malen superieur is aan gefabriceerd voedsel. Geloof me, ik schuif graag een hamburger naar binnen en een friet kapsalon gaat er ook wel eens in, maar er is maar één soort voedsel dat je écht verzadigd maakt en dat is natuurlijk, gezond en vezelrijk voedsel rechtstreeks van moeder aardes moestuin. Misschien dat drugs dit besef wat meer naar de voorgrond laten treden. Dat zou kunnen. Ik heb er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan,
Ohnee hamburgerketens, kom ik uit mezelf nooit vroeger als de vriendin eens wou, maar ik vind het gewoon totaal ni lekker en de keren dat ik het dan is at, wast loopje nr de wc en sprak mn lichaam duidelijke taal. Maar met pitta en kebabzaken, toch de meeste hier in België, mijd ik ook als de pest. Da's ook niet zoals de echte kebab Adana in Turkije e, hier ist meest pure troep.Ik eet na 1 keer een MC Donalds hamburger, tenminste die naam had het, dus never nooit meer van dat rotzooitje. Ook niet als ik onder invloed was.
Tering wat ben ik daar ziek van geweest....
Nee. ik eet niet veel, maar let wel op de kwaliteit ervan.
Geen fastfood, dus!
Heb je het bonnetje nog? Dan kan je volgens mij nog wel ruilen.Mijn interne kompas is stuk denk ik 😬
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."