#1
Pfff inderdaad. Heb kroegen nooit iets gevonden. Ging wel mee met de vriendengroep, maar dan sta je daar tussen dronken lui en ga je ook maar dronken worden om het nog een beetje leuk te hebben...Blij dat ik daar in iedergeval niet meer kom.
Vond/vind het altijd veel leuker thuis met/bij vrienden. Of ergens buiten.