#1
Ik vind slapen heerlijk heb dan even geen 'bewuste' pijn. Is mijn escape from reality. Heb vorige jaren altijd een winterslaap gehouden. Dit jaar / winter valt dat mee. Maar wie weet komt dat door S (vriendin die goede invloed heeft)
Normaal ben ik verslaafd aan slaap , lukt zo 16-18uur met wat flurazepam als voorbeeld.
Maar zelf nooit met depressieve gevoelens geassocieerd 💤 😴
Normaal ben ik verslaafd aan slaap , lukt zo 16-18uur met wat flurazepam als voorbeeld.
Maar zelf nooit met depressieve gevoelens geassocieerd 💤 😴