#1
Ja ik ben zelf ook wat meer zo van een beetje losser/relaxter (en hardere humor).Ik heb het meegemaakt vanaf 2008 en het was toen wel minder serieus allemaal. Wat het forum wel leuker maakte vind ik omdat er gewoon meer geauwehoer was. Naakt kon in de daarvoor bestemde topics, er werd minder streng gedaan over scheldwoorden als kanker zolang het niet gericht op iemand was. Maar er stond wel een stuk minder waardevolle informatie op toen.
het heeft allebei wel wat. De fun factor was toen wel hoger maar dat ligt wellicht aan mijn eigen standaard en humor![]()
Maar snap ook wel waarom het gedaan wordt want het kan ook gauw té "relaxed" worden dan.