Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNuchter na een fles bessenjenever.

Nuchter na een fles bessenjenever.

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm, ik moet dus ook even bessenjenever gebruiken. Ik ben wel benieuwd naar 'nuchter zijn.
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#2
In 3 uurtjes heb ik een fles bessenjenever (15%), gemixt met SevenUp, opgedronken en ik voelde er helemaal niets van. Iemand weleens zon dag gehad dat je écht gewoon niet aangeschoten of zat kan worden? Ik dus wel.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
een fles 15% opdrinken in 3 uurtjes is ook niet zo heel snel he.
maar idd, ik heb soms dagen dat je echt veel kunt drinken en soms niet.
ligt eraan hoeveel je hebt geslapen,gegeten enzo denk ik
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eier, droogkloot.

Ik heb dat ook wel eens, dat je gewoon na 6 flesjes bier (wat voor mij best de moeite is) gewoon niets voelt.
Dan maar blowen denk ik meestal, en dan merk je ineens toch wel dat je wat alcohol op hebt :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dat soms ook wel eens; dat ik gewoon heel weinig voel van wat ik drink. Maar dan is een bepaalde actie (en dat kan van alles zijn, zelfs nog één xtra biertje ofzo) genoeg zijn om ineens te denken 'kut ik ben eigenlijk best bezopen'.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb wel eens dat ik dan denk dat ik neit bezopen ben maar dan word ik wakker en blackout ..
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#7
ben s niet zat geweest van een fles passiejenever (20%), omdat ik die te traag opgedronken had :(
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#8
In 3 uurtjes heb ik een fles bessenjenever (15%), gemixt met SevenUp opdrinken is ook niet zo zwaar e daar wordt ik ook niet zat van

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."