Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJagermeister

Jagermeister

12 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
ok, dank je wel
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi

ik heb al op google gezocht maar kon het niet vinden
mijn vraag is:
Hoelang van tevoren moet je je jagermeister in de vriezer doen?
En hoe lang maximaal???

bij voorbaat dank
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er zit geen maximum aan, Hier ligt hij al maanden in de vriezer (vergeet het steeds) Je kunt hem nu in de vriezer leggen en vanavond lekker nuttigen, er zit geen minimum aan> Het is maar net wat jij het lekkerst vind. Proost !
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Brrrrrrr jagermeister!
Maar caatje geeft het goeie antwoord aan je
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
^idd... die shit is écht heel vies.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
acidboy zei:
^idd... die shit is écht heel vies.
Klik om te vergroten...

Ik ben er een paar jaar geleden eens gruwelijk maar dan ook gruwelijk ziek van geworden, een paar dagen lang. Dus daarom voor mij never nooit meer jagermeister. Die jager was toen echt een paar dagen meister over mij ... als ik daar nog aan denk moet ik haast braken. En dat terwijl ik er niet eens zoveel van op had toen. Blijkbaar kan ik niet goed tegen die granen die erin zitten.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het ook zo'n vreselijk rans spulletje. Ik ben niet zo'n fan van kruidenbittertjes. Alhoewel schrobbelaer wel wat heeft.
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
het is niet erg lekker, maar het effect is superrelaxt :sunglasses:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet erg lekker???

Het smaakt naar de blaasinhoud van een mammoet die 15000 jaar perfect geconserveerd in het Siberisch gletserijs gelegen heeft en daarna door archeologen ontdooit is.

Om niet te negatief uit de hoek te komen hier een heerlijk alternatief. De sublieme Yoegoslavische perenlikeur Kruskovac die elk vrouwenhart doet smelten.

De fles staat voor je klaar Caatje :mrgreen:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
KurikintonFox zei:
het is niet erg lekker, maar het effect is superrelaxt :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Hoe oud ben je?

Als je iets niet lekker vind dan zoek je naar iets wat het zelfde effect geeft en WEL lekker is. Drank genoeg dus ook keus genoeg!
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
caatje zei:
KurikintonFox zei:
het is niet erg lekker, maar het effect is superrelaxt :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Hoe oud ben je?

Als je iets niet lekker vind dan zoek je naar iets wat het zelfde effect geeft en WEL lekker is. Drank genoeg dus ook keus genoeg!
Klik om te vergroten...

ik heb het gekocht omdat je er een gratis muts bij kreeg :hearteyes:
:wave: :sunglasses: :rock:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die muts is in tegenstelling tot dat bocht wel lekker (warm) :grin:
Heb er ook eentje, van mijn ouders gekregen. Nu nog ergens een mooi opnaai-embleem kopen om dat Jagermeisterlogo mee aan het zicht te onttrekken!
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
hahaha

ja he, ik moet ook nog een logo kopen ergens :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."