Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspadje

padje

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Soms is het leuk om van het padje te zijn.
Kan iemand dat begrijpen? Als je bijv. niet naar huis hoeft, omdat je bijv. om 1 uur thuis moet zijn van je ouders.
Dan kan je zuipen enzo. Alsof het water is. Daarna ga je lekker kotsen op een bankje, en dan val je van de fiets.
Daarna is het half 7, en besluit je om 6:50 even inteloggen op drugsforum. En dit verhaaltje te vertellen.
Maarja. Weltruste allemaal.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Perfect toch :tearsofjoy:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
hoezo ben jij om 07 uur nog wakker AT.

een verstoord dag/nacht ritme (o.a. omdraaien van het ritme), ... zijn vooral bekend bij schizofrenie en andere psychiatrische ziektebeelden
Klik om te vergroten...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
gNuxx zei:
hoezo ben jij om 07 uur nog wakker AT.

een verstoord dag/nacht ritme (o.a. omdraaien van het ritme), ... zijn vooral bekend bij schizofrenie en andere psychiatrische ziektebeelden
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

En bij mensen die net van een feestje komen en niet kunnen slapen ook.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat lekker kotsen vind ik dan weer wat minder :openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Extisi zei:
Als je bijv. niet naar huis hoeft, omdat je bijv. om 1 uur thuis moet zijn van je ouders.
Klik om te vergroten...
Haha.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
gNuxx zei:
hoezo ben jij om 07 uur nog wakker AT.

een verstoord dag/nacht ritme (o.a. omdraaien van het ritme), ... zijn vooral bekend bij schizofrenie en andere psychiatrische ziektebeelden
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Kun je even stil zijn? :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
Extisi zei:
Als je bijv. niet naar huis hoeft, omdat je bijv. om 1 uur thuis moet zijn van je ouders.
Klik om te vergroten...
Haha.
Klik om te vergroten...
daarbij moest ik ook even grijnzen

hoe oud ben je extisi?

als ik mezelf helemaal de ondergang in zuip, moet ik dat zelf weten, en dat kan ook tussen acht uur en 1 uur, als dat maar vaak genoeg gebeurt vinden je ouders dat vanzelf niet meer schokerend hoor...

1 uur thuis zijn... :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
1 uur zou idd echt niet werken.. dan moet ik in de ochtend mijn drugs nemen :')
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#10
hahaha
anders moetje gwn je vinger in je keel douwen
ik heb mezelf een x 1/5 uur zitten teisteren door mn kots op te houden,en de misselijk proberen weg te denken,sjow nou ik heb me nog nooit zoo kut gevoeld,gwn lekker kotsen daarna voel je je weer relaxed
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Och, hebben er niet veel hier een tijd gehad dat je een thuis-tijd meekreeg?
'k Heb 't zelf nog een beste tijd gehad, volgens mij tot m'n 15/16e ergens.
En als er dan een keer was dat je de hele nacht door kon gaan,

:hearteyes:

Eigenlijk was die beperktheid wel tof, die nachten waren gewoon speciaal omdat ze maar af en toe voorkwamen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
volgens mij hoefde ik van me 14e niet meer om een speciale tijd thuis te zijn, zolang ik maar liet weten waar ik was.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat kotsen is ook zalig want wanneer je uitgekotst ben,voel je je heerlijk
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
alcoholist zei:
dat kotsen is ook zalig want wanneer je uitgekotst ben,voel je je heerlijk
Klik om te vergroten...
Nou heb in het begin veel gekost door drank en als ik niet meer kon kotsen was het nog kutter dan toen het nog wel kon. :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
alcoholist zei:
hahaha
anders moetje gwn je vinger in je keel douwen
ik heb mezelf een x 1/5 uur zitten teisteren door mn kots op te houden,en de misselijk proberen weg te denken,sjow nou ik heb me nog nooit zoo kut gevoeld,gwn lekker kotsen daarna voel je je weer relaxed
Klik om te vergroten...

sommige mensen voelen zich dan chill en op gelucht maar die hele enkele keer dat ik gekotst hebt kan ik nix meer als ik gekotst heb en kan je me opvegen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."