#1
Heeft iemand al ervaring met absint?
d1g1tal1s zei:Ja, : Als je het in de fik steekt met dat suikerklontje is het een slecht idee om hard in het glas te blazen om het te doven. Ikzelf en de tafel brandden daarna namelijk ook, en wenkbrouwen zijn de komende 3 maanden lichtelijk afwezig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."