Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa 2 weken nog steeds zweten en trillen?

Na 2 weken nog steeds zweten en trillen?

11 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe is je bloeddruk nu?
A
AFMartinezLid
01-01-2024, 00:00
#2
Raver zei:
Hoe is je bloeddruk nu?
Klik om te vergroten...

Mijn bloeddruk is nog steeds hoog, maar ik gebruik medicijnen daarvoor.
A
AFMartinezLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en ik ben een alcoholist. Ik dronk erg veel En zelfs pure alcohol waar anderen mee schoonmaken.

Nu ben ik gestopt en de eerste 24 uur waren verschrikkelijk. Ik kon niet stoppen met shaken en overgeven. Ik woon in een ander land waar er niet echt goede gezondheid zorg is en in het ziekenhuis lieten ze mij maar een beetje.

Mijn vriend heeft me naar huis gereden en heb de afkick helemaal zelf gedaan. Mijn bloeddruk was gevaarlijk hoog, maar hier kan je alle medicijnen zelf kopen zonder recept en heb zelf mijn bloeddruk onder controle gekregen.

Helaas na 2 weken zweet ik enorm wanneer ik mijn kamer aanveeg en opruim en moet op mijn bed gaan liggen om uit te rusten.

Ook heb ik de continue neiging om met mijn knieën te gaan trillen, wanneer ik zit ( wat je zenuwachtige mensen ziet doen) en heb ook de neiging om met mijn lichaam heen en weer te schommelen (wat je psychiatrische patiënten ziet doen in the movies). Dat schommelen kalmeert mij.

Ik lees hier op heel Google niks over, niet in het Nederlands en niet in het Engels.

Mocht je weten dat dit erbij hoort, laat het me weten, want hier heb ik niet de beschikking over een specialist .
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo

Je bent al door de ergste fase heen.

Ik heb veel baat bij baclofen dat is een spierverslapper die ik gebruik als ik te lang ghb heb gebruikt.

Ik lees overal dat ze het ook bij alcohol verslaving gebruiken.
Dat haalt de trillingen weg en de scherpe kantjes.
Alcohol is gaba-a en baclofen gaba-b maar het blijkt toch te werken.

Google maar eens rond. Misschien heb je er nu wel even baat bij.
A
AFMartinezLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rebell zei:
Hallo

Je bent al door de ergste fase heen.

Ik heb veel baat bij baclofen dat is een spierverslapper die ik gebruik als ik te lang ghb heb gebruikt.

Ik lees overal dat ze het ook bij alcohol verslaving gebruiken.
Dat haalt de trillingen weg en de scherpe kantjes.
Alcohol is gaba-a en baclofen gaba-b maar het blijkt toch te werken.

Google maar eens rond. Misschien heb je er nu wel even baat bij.
Klik om te vergroten...

Ik zal eens kijken voor die baclofen. Gebruik nu lyrica, dat is zo verslavend als fuck. Ben wel trots op mijzelf, 2 weken sober. Mijn vriend gaat wel met mij mee naar binnen in de supermarkt en rondom mijn boerderij is geen supermarkt op loopafstand. We moeten daar een half uur voor rijden.

Dus er is geen mogelijkheid om iets te halen, ALS ik dat al zou willen. Ik ben 1 van de ergste alcoholisten. Heb serieus pijn in mijn lever en mijn hersenen zijn ook beschadigd. Mijn hart had bijna een hartaanval, maar nog steeds zou ik drinken als ik hem niet had.

Ik schrijf het maar even van mij af, maar ik zit hier in een vreemd land en in een financieel onstabiele situatie. Iedere week maar afwachten of we genoeg verkopen om van te leven is een bizarre stress en ik snap niet hoe de locale bevolking tegen die stress kan.

Het is wel zo dat er hier heel veel gedronken wordt, vooral holandesa (een sterke gin) die in kleine flesjes en grote flessen verkocht wordt. Veel mensen hier plegen ook zelfmoord, er is hier geen psychiatrische hulp of instelling. Er is er 1 in Panama city op 7 uur rijden.

De hele tijd heb ik de neiging om mijzelf heen en weer te schommelen. Nergens op internet is een antwoord te vinden, niet in het Nederlands, Engels, of Spaans. Mediteren lukt niet meer, ben heel erg rusteloos en ook een boek lezen is heel grappig, want na 1 bladzijde wil ik iets anders doen en daarna lees ik weer een bladzijde enzovoort.

Het zou leuk zijn als ik beter zou worden. Dan zou ik andere mensen kunnen helpen beter te worden hier op de boerderij. Het is onmogelijk om hier drugs of alcohol te kopen. We zouden de vulkaan kunnen beklimmen als een fysieke uitdaging en we zouden tomaten kunnen plukken en alle andere groenten om gezond te kunnen eten.

We zouden brood kunnen bakken en de geit kunnen melken. Tijdens al deze bezigheden zouden we kunnen praten, over hoe je je leven wil veranderen. Deze boerderij zou voor veel mensen een reset button kunnen zijn.

Dan bij thuiskomst zou ik nog nazorg kunnen geven via Skype. Want het idiote is dat ik een therapeut ben die in de TBS heeft gewerkt. Een alcoholische therapeut.

Maar ik kom nu ineens op dit idee en wellicht is het wat en zou het eveneens voor wat geld in het laatje kunnen zorgen.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
AFMartine zei:
Dan bij thuiskomst zou ik nog nazorg kunnen geven via Skype. Want het idiote is dat ik een therapeut ben die in de TBS heeft gewerkt. Een alcoholische therapeut.
Klik om te vergroten...

Dan ben je neem ik aan bekend met medicijnen. Nooit van baclofen gehoord?
Ook niet verslavend die Baclofen
A
AFMartinezLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rebell zei:
Dan ben je neem ik aan bekend met medicijnen. Nooit van baclofen gehoord?
Ook niet verslavend die Baclofen
Klik om te vergroten...

In de TBS heb ik niet met acute withdrawal te maken gehad, maar ik ken baclofen wel. Denk dat ik een beetje hartfalen heb, vandaag ging het beter met een tabletje captopril. Klinkt echt bizar he, dat er hier geen gezondheid zorg is, hier ga je dan ook dood aan een hartaanval. Er komt hier geen ambulance ook.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
AFMartine zei:
Denk dat ik een beetje hartfalen heb
Klik om te vergroten...

Op basis van wat deze gedachte?
A
AFMartinezLid
01-01-2024, 00:00
#9
Raver zei:
Op basis van wat deze gedachte?
Klik om te vergroten...

OP basis van mijn symptomen.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan moet je toch even met de dokter gaan kijken.
Baclofen is een spier verslapper.
Niet iets wat je moet gebruiken met een zwak hart denk ik.
S
Space ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zweten herken ik wel, heb er zelf ook een tijdje last van gehad.

Heb vanalles gebruikt in mijn leven maar alcohol is toch wel de meest destructieve en verslavende drug die ik heb meegemaakt.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#12
En nog gelukt met die baclofen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."