#1
Klopt, ik liep laatst in het donker over de gang, wiebelig van de keta. Ik ben altijd bang in het donker, toen niet.
Ah, mooie! Die had ik nog niet bedacht, maar ik herken het direct aan de hand van je voorbeeld. Kijk je wel uit met lopen op de keta?