#1
Zou de politie hier op het forum meelezen en zo proberen via gebruikers proberen dealers op te sporen? Dat vraag ik me echt af.
nee dealen enzovoort is namelijk verboden dus ze zouden hier niet verder komen dan informatie krijgen over drugs en manieren hoe mensen iets binnen krijgenZou de politie hier op het forum meelezen en zo proberen via gebruikers proberen dealers op te sporen? Dat vraag ik me echt af.
nee dealen enzovoort is namelijk verboden dus ze zouden hier niet verder komen dan informatie krijgen over drugs en manieren hoe mensen iets binnen krijgen
denk dat het iets teveel moeite is voor ze om iedereen hier bij te houden, op welke woorden gaan ze dan sorteren of het een grote dealer is ? like iedereen heeft hier iemand nodig om eraan te komen of een weg. wie zegt dat er uberhaubt een dealer is ? internet bestaat. mensen op school noem maar op.. <3 er zijn veel snellere en makkelijkere opties voor ze om grote dealers te vinden.Oke maar ze hebben meteen je ip adres en kunnen die in de gaten houden met wie je contact je hebt. Is toch geen rare gedachte lijkt me
true maar als een agent echt dealers wilt oppakken moet die zich voort doen als een gebruiker en niet rond dwalen op een forum denk ik. daarbij stem ik wel in dat je hier best wat informatie kan winnen ben hierzelf meer om lekker te praten en discussies te voeren. niet omdat het moet maar omdat het kan <3Nou ik zie dat er maar een kĺein selectief groepje actief is op deze site en dat dat natuurlijk een goede manier is om dealers op te sporen. Ik ben erg bewust hoe justitie werkt en wil geen mensen in de problemen werken. Maar heb de laatste tijd gewoon meer informatie nodig omdat ik merk dat ghb gevaarlijker is dan alle andere drugs dan ik gebruik. En meteen met dit forum ook andere informatie kan inwinnen over andere drugs. Ik denk nog nog steeds dat drugs een een aanvulling tot het leven is als je er maar mee kan om gaan.
Daar heb je gewoon algoritmes voor. Of de politie ook zo ver met zijn tijd mee is weet ik niet, maar zou me verbazen als ze niet gewoon de moderne data science technieken gebruiken.denk dat het iets teveel moeite is voor ze om iedereen hier bij te houden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."