#1
Beste mensen van het goede leven,
Nu het festivalseizoen eraan komt had ik wat vragen over drugsgebruik op festivals en hoe streng daarmee wordt omgegaan. Begin maart heb ik de smaak te pakken gehad van gebruik van XTC niet thuis, maar op thuishaven
(festival). Thuishaven is wat dat betreft een klein festival waar iedereen, maar ook écht iedereen, pupillen heeft als blackholes. Ik wil in juli naar Liquicity, alleen gezien dat een veel groter festival is ben ik bang om gepakt te worden. Aan één pil heb ik niet genoeg (2 wel) alleen wanneer je gepakt wordt met 2 pillen ben je goed hard de klos. Daarnaast werk ik in de zorg dus mocht ik gepakt worden ben ik meteen 4 jaar werkeloos ivm VOG.
Opzich stop ik het altijd in mijn onderbroek, wat de laatste twee keren goed is gegaan. Alleen ben ik bang dat ze op grote festivals sneller drugshonden o.i.d. bij de ingang/beveiliging zullen hebben. Een vriend van me is vorige maand gepakt met het geven van een pilletje aan een vriend dus de angst is best wel aanwezig.
Nu is mijn vraag aan jullie; Wat is jullie ervaring met beveiligingsmaatregelen/drugshonden op grote festivals? Hoe gaan jullie om met je drugs op festivals en zijn er nog dingen die ik moet weten?
Thanks guys!
Nu het festivalseizoen eraan komt had ik wat vragen over drugsgebruik op festivals en hoe streng daarmee wordt omgegaan. Begin maart heb ik de smaak te pakken gehad van gebruik van XTC niet thuis, maar op thuishaven
Opzich stop ik het altijd in mijn onderbroek, wat de laatste twee keren goed is gegaan. Alleen ben ik bang dat ze op grote festivals sneller drugshonden o.i.d. bij de ingang/beveiliging zullen hebben. Een vriend van me is vorige maand gepakt met het geven van een pilletje aan een vriend dus de angst is best wel aanwezig.
Nu is mijn vraag aan jullie; Wat is jullie ervaring met beveiligingsmaatregelen/drugshonden op grote festivals? Hoe gaan jullie om met je drugs op festivals en zijn er nog dingen die ik moet weten?
Thanks guys!