#1
Zijn er hier mensen die sporadisch eens drugs gebruiken? En toch door de cbr testen geraakt zijn door eerlijk te zijn?
Zelf rookte ik vroeger opiaten in het weekend.
Vorige maand heb ik toch nog eens een half grammetje gerookt na zes maand niets gedaan te hebben. Over maand of twee heb ik de cbr testen.
Zou ik hierover eerlijk zijn bij de pshychologe of kan ik beter zeggen dat ik helemaal niets meer gebruik?
Kleine hoeveelheid van twee maanden geleden zal toch niet positief uitslaan denk ik?
ik lees hier veel vragen maar zelden lees ik achteraf hoe het gegaan is.
thx
Zelf rookte ik vroeger opiaten in het weekend.
Vorige maand heb ik toch nog eens een half grammetje gerookt na zes maand niets gedaan te hebben. Over maand of twee heb ik de cbr testen.
Zou ik hierover eerlijk zijn bij de pshychologe of kan ik beter zeggen dat ik helemaal niets meer gebruik?
Kleine hoeveelheid van twee maanden geleden zal toch niet positief uitslaan denk ik?
ik lees hier veel vragen maar zelden lees ik achteraf hoe het gegaan is.
thx