#1
Heb nog niks vernomen van de politie. Maar zou wss een boete van 325 euro kunnen zijn. Was op een deel scooter vandaar. Met een auto was ik wel harder aangepakt.Gefeliciteerd! Kom je er nog goed mee weg...is er nog een justitiële vervolging gaande?