Het irritante is dat het niet samenloopt met het strafrecht. Dus ook al word je niet vervolgd door de politie kan het cbr je alsnog verplichten om het onderzoek alsnog te doorlopen.
Aha, wil je laten weten hoe het onderzoek is gelopen? En heb jij ook een informatiebrochure aangeschaft via een cbr advocaten website waarin tips staan? Mensen zakken namelijk op de psychiater strikvragen wil ik je alleen meegeven.Ik heb dat onderzoek maandag. Het cbr is nu veel sneller met inplannen dan voorheen. Ik weet niet wat jij kan verwachten, ik was namelijk na een festival aangehouden.
In bezwaar gaan helpt meestal niet want het cbr mag een onderzoek opleggen op basis van vermoeden, en dat hebben zij nu.
Een onafhankelijke getuige? Een bijrijder die geen familielid is, kan gewoon getuigen, omdat hij als getuige wettelijk aan 3 verplichtingen moet voldoen....hij moet verschijnen ter terechtzitting, medebrenging kan worden gelast, hij moet de waarheid vertellen en hij moet de voorgeschreven eed of belofte afleggen dat hij de waarheid en niets dan de waarheid vertelt.Ik denk het niet. Dat is helaas geen onafhankelijke getuige vrees ik.
Yes ging best easy eigenlijk. Ik had echt een lieve psychiater. Gewoon standaard vragen. Kreeg echt makkelijke vragen over mijn gebruik en hoe het die dag was verlopen. Ook veel vragen gehad over mijn privé leven.Aha, wil je laten weten hoe het onderzoek is gelopen? En heb jij ook een informatiebrochure aangeschaft via een cbr advocaten website waarin tips staan? Mensen zakken namelijk op de psychiater strikvragen wil ik je alleen meegeven.
En nu gewoon niet rijden als je iets neemtYes ging best easy eigenlijk. Ik had echt een lieve psychiater. Gewoon standaard vragen. Kreeg echt makkelijke vragen over mijn gebruik en hoe het die dag was verlopen. Ook veel vragen gehad over mijn privé leven.
Hij gaat iig aanbevelen dat ik mijn rijbewijs terug moet krijgen. Ik wist zelf ook dat ik geen misbruiker was. Was mijn eerste keer drugs op een festival en canabis gebruik ik niet. Wss heeft dat geholpen. Heb het idee dat ze bij xtc moeilijk als misbruiker kunnen bestempelen.
Daarnaast wat vragen over mijn alcohol gebruik en voor de rest niet veel.
Ik had de brochure wel aangeschaft maar naderhand had ik het niet nodig. Advocaat niet nodig gehad. Was zeker van mijzelf.
Tuurlijk is je maatje die naast je zit in de auto geen onafhankelijke getuige in zo’n zaak als deze. Dat iemand zijn maatje niet gaat verlinken snapt iedereen :’).Een onafhankelijke getuige? Een bijrijder die geen familielid is, kan gewoon getuigen, omdat hij als getuige wettelijk aan 3 verplichtingen moet voldoen....hij moet verschijnen ter terechtzitting, medebrenging kan worden gelast, hij moet de waarheid vertellen en hij moet de voorgeschreven eed of belofte afleggen dat hij de waarheid en niets dan de waarheid vertelt.
Dus een onafhankelijke getuige is hij, of zij natuurlijk, zijnde geen familielid uiteraard, dus niet.
Heb nog niks vernomen van de politie. Maar zou wss een boete van 325 euro kunnen zijn. Was op een deel scooter vandaar. Met een auto was ik wel harder aangepakt.Gefeliciteerd! Kom je er nog goed mee weg...is er nog een justitiële vervolging gaande?
Ik snap het niet? Waarom niet?Tuurlijk is je maatje die naast je zit in de auto geen onafhankelijke getuige in zo’n zaak als deze. Dat iemand zijn maatje niet gaat verlinken snapt iedereen :’).
Ja klopt was dom.En nu gewoon niet rijden als je iets neemt
Er zijn genoeg andere opties
Als je lachgas denkt te moeten/kunnen gebruiken tijdens het rijden vind ik het niet meer dan terecht als je je rijbewijs kwijt bent. Kijk even naar de stijging van het aantal ongelukken waarbij een verband kan worden gelegd met het gebruik van lachgas.Ik ben staande gehouden onder verdenking van lachgas, tijdens het rijden. Er is een ballon aangetroffen op de lip tijdens het rijden die door een van de agenten is geconstateerd.
Ik heb tijdens het verhoor ontkent dat ik geen stof in de ballon had en deze slechts voor de plezier en lol in mijn mond had wegens de feest sfeer van mijn mede passagiers.
Echter heb ik een vraag, moet ik een informatiebrochure aanschaffen of een advocaat, want ik kom denk ik wel gewoon door de urine en bloedonderzoek heen.
Maar de psychiater (strikvragen) maken me best onzeker over het verlies van mijn rijbewijs en ik weet niet wat voor stappen ik zou moeten nemen.
Iemand ervaring in de zelfde situatie? iemand die kan vertellen hoe dat was verlopen, en hoelang het heeft geduurt.
Laat het me graag weten, en bedankt voor jullie antwoord.
Een ballon op je lippen is vrij verdacht. Ik hoop niet dat je echt lachgas hebt gebruikt tijdens het rijden, anders krijg je bij deze echt een digitale boks op je neus.Ik ben staande gehouden onder verdenking van lachgas, tijdens het rijden. Er is een ballon aangetroffen op de lip tijdens het rijden die door een van de agenten is geconstateerd.
Ik heb tijdens het verhoor ontkent dat ik geen stof in de ballon had en deze slechts voor de plezier en lol in mijn mond had wegens de feest sfeer van mijn mede passagiers.
Echter heb ik een vraag, moet ik een informatiebrochure aanschaffen of een advocaat, want ik kom denk ik wel gewoon door de urine en bloedonderzoek heen.
Maar de psychiater (strikvragen) maken me best onzeker over het verlies van mijn rijbewijs en ik weet niet wat voor stappen ik zou moeten nemen.
Iemand ervaring in de zelfde situatie? iemand die kan vertellen hoe dat was verlopen, en hoelang het heeft geduurt.
Laat het me graag weten, en bedankt voor jullie antwoord.
Oprecht ook onschuldig, anders had ik enige spijtgevoel bij het plaatsen van dit bericht uberhaupt. Ik was eerder in een stemmige feestvolle sfeer (harde muziek, en mede passagier die wel balonnen deed overigens). Ik ben van plan om een advocaat erbij te betrekken inderdaad. Helpt mijn bijrijder als getuigen bij het CBR?Een ballon op je lippen is vrij verdacht. Ik hoop niet dat je echt lachgas hebt gebruikt tijdens het rijden, anders krijg je bij deze echt een digitale boks op je neus.
Verder kan ik je hier niet bij helpen, sorry. Maar je bijrijder is toch getuige? Dat je het (hopelijk) niet hebt gedaan? Lachgas kan een dag aantoonbaar zijn in je bloed zijn, weet niet hoe snel dat onderzoek is gedaan? Heb je thuis of ergens lachgas gebruikt?
Een advocaat inschakelen is sowieso goed als je er zeker van bent dat je onschuldig bent.
Ja dat denk ik wel. 1 getuige is geen getuige zeggen ze weleens, maar dat is niet altijd waar. Maar het helpt niet dat diegene wel lachgas deed..Helpt mijn bijrijder als getuigen bij het CBR?
Les voor de toekomst: patronen en balonnen vervoeren in de kofferbak en ook passagiers even laten wachten tot men op bestemming is!Oprecht ook onschuldig, anders had ik enige spijtgevoel bij het plaatsen van dit bericht uberhaupt. Ik was eerder in een stemmige feestvolle sfeer (harde muziek, en mede passagier die wel balonnen deed overigens). Ik ben van plan om een advocaat erbij te betrekken inderdaad. Helpt mijn bijrijder als getuigen bij het CBR?
Ik denk het niet. Dat is helaas geen onafhankelijke getuige vrees ik.Helpt mijn bijrijder als getuigen bij het CBR?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."