Ik zeg ook niet dat ik rijden onder invloed goedkeur, vroeger was dat normaal. Maar bij nieuwe wetgeving hoort ook voorlichting vind ik. Er moeten richtlijnen zijn waar men zich aan kan goudenregen als met alcohol.
Hier ga ik toch even verder op in.
Rijden onder invloed IS ALTIJD HARDSTIKKE FOUT.
Dit is bij wet geregeld.
Vroeger rijden onder invloed normaal??!
Wie dit gelooft, die gelooft ook in hans en grietje bij sneeuwwitje en de 7 dwergen een huiszoeking doet.
Dit is onzin. Bullshit.
Ik ben 41 jaar geleden toen ik voor de eerste keer onder invloed reed, echt waar de allereerste keer, gesnatst.
1,1 promille was de score aan de stof
Ethylalcohol in mijn lijf.
Goddank was er verder niets gebeurd.
Ik was meteen genezen van zuipen en rijden.. en deze zaak werd flink bestraft.
Nl 5 maanden rijverbod, en 600 gulden boete.
Hierna was ik voorzichtig geworden, 600 guldens was toen veel geld alleen al...los van het gevaar. Ja.
Onzin, dat rijden met alcohol "normaal " was!!
Nu heeft de popo veel meer mogelijkheden om te controleren, en ga je ook met drugs op gewoon voor de bijl.
De tweede uitspraak van "er moeten goede richtlijnen komen, is nonsense.
de WvW in artikel 8 is geen nieuwe wet, hoor...deze bestaat al erg lang.
Richtlijnen... meen je dit nu serieus??!
Er bestaat wetgeving!!
En het is nog altijd zo, dat iedereen geacht wordt om de wet te kennen.
Dat is een kapstok regel, maar IEDEREEN WEET DAT JE NIET MOET RIJDEN ONDER INVLOED !!
De post van Brakka Mang is echt naast de plank geslagen..
Sorry, maar zo zie ik het.