#1
Wat ontzettend heftig!Maatje van me heeft gisteren helaas de gevolgen hiervan ervaren.
![]()
Man (45) overlijdt na botsing tegen boom, bijrijder (35) zwaargewond
Een 45-jarige man uit Zwijndrecht is zaterdagavond overleden na een ernstig ongeluk in Hoogeloon. De bijrijder, een 35-jarige Rotterdammer, raakte zwaargewond. De twee kwamen van Dominator af, waar hen eerder op de dag de toegang tot dit hardcorefestival in Eersel was geweigerd.www.omroepbrabant.nl
Bestuurder (een DJ) was bezopen en wilde niet luisteren. Maatje toch bij hem in de auto gestapt. Bestuurder de macht over het stuur verloren (en als ik de auto zie reed hij waarschijnlijk ook wel te hard). Maatje is er gelukkig redelijk goed vanaf gekomen (zwaargewond is overdreven). Maar die bestuurder is wel overleden gisteravond in het ziekenhuis.
Maar dat had mijn maatje dus ook kunnen zijn.
Wel vraag ik me af wat voor toegevoegde waarde het heeft om in het artikel te vermelden dat ze van Dominator terug kwamen. Als ze van de supermarkt vandaan kwamen stond dat er vast ook niet bij vermeld.