#1
Vannacht op een techofeestje was ik stevig aan het gaan op de dansvloer maar tegen zo´n uur of 6 begon de werking van mijn 4fluor 4fma´kes af te nemen. Ik vond het al wat te laat om nog bij te nemen en was bang mijn zelfbeheersing te verliezen als ik nog bij zou pakken.
Dus ik ging even naar buiten vapen en zag daar een troepje jongeren staan, ik vroeg hen of iemand van hun een topje weed kon missen voor 1 jointje. Een van die gasten gaf me een dosis in ruil voor *modknip*. Daarna wat rond geslenterd en bij mensen zitten bedelen voor tabak, blaadje en tipje. Na enkele minuten kon ik hem dan rollen.
Maar gelijk ik die opstak arriveerde een flikkencombi en hoewel ik op de stoep wandelde bleven die achter mij rijden, ik sloeg een straat in maar die volgden mij, ondertussen was ik lekker men joint aan het oproken. Er was geen verkeer dus die konden gemakkelijk door rijden maar die bleven mij maar volgen en in de gaten houden.
Tot mijn joint op was hebben die dat gedaan en dropen dan eindelijk af. Ik had ze op het einde ook in hun richting gekeerd en terug gekeken met een blik dat het mij niet aanstond, ze keken nog even terug maar dropen dan af.
Wat was daar de bedoeling van? Ik misdeed helemaal niets en waar ik rondslenterde was bijna geen volk. Ik dacht dat een jointje roken zonder last te veroorzaken gedoogd was dus wat hebben die zitten doen? Mij proberen identificeren en kijken wat ik al op mijn kerfstok had of zo, allee ik snap het niet goed.
Dus ik ging even naar buiten vapen en zag daar een troepje jongeren staan, ik vroeg hen of iemand van hun een topje weed kon missen voor 1 jointje. Een van die gasten gaf me een dosis in ruil voor *modknip*. Daarna wat rond geslenterd en bij mensen zitten bedelen voor tabak, blaadje en tipje. Na enkele minuten kon ik hem dan rollen.
Maar gelijk ik die opstak arriveerde een flikkencombi en hoewel ik op de stoep wandelde bleven die achter mij rijden, ik sloeg een straat in maar die volgden mij, ondertussen was ik lekker men joint aan het oproken. Er was geen verkeer dus die konden gemakkelijk door rijden maar die bleven mij maar volgen en in de gaten houden.
Tot mijn joint op was hebben die dat gedaan en dropen dan eindelijk af. Ik had ze op het einde ook in hun richting gekeerd en terug gekeken met een blik dat het mij niet aanstond, ze keken nog even terug maar dropen dan af.
Wat was daar de bedoeling van? Ik misdeed helemaal niets en waar ik rondslenterde was bijna geen volk. Ik dacht dat een jointje roken zonder last te veroorzaken gedoogd was dus wat hebben die zitten doen? Mij proberen identificeren en kijken wat ik al op mijn kerfstok had of zo, allee ik snap het niet goed.