Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlikken hielden me va´nacht in de gaten.

Flikken hielden me va´nacht in de gaten.

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vannacht op een techofeestje was ik stevig aan het gaan op de dansvloer maar tegen zo´n uur of 6 begon de werking van mijn 4fluor 4fma´kes af te nemen. Ik vond het al wat te laat om nog bij te nemen en was bang mijn zelfbeheersing te verliezen als ik nog bij zou pakken.

Dus ik ging even naar buiten vapen en zag daar een troepje jongeren staan, ik vroeg hen of iemand van hun een topje weed kon missen voor 1 jointje. Een van die gasten gaf me een dosis in ruil voor *modknip*. Daarna wat rond geslenterd en bij mensen zitten bedelen voor tabak, blaadje en tipje. Na enkele minuten kon ik hem dan rollen.

Maar gelijk ik die opstak arriveerde een flikkencombi en hoewel ik op de stoep wandelde bleven die achter mij rijden, ik sloeg een straat in maar die volgden mij, ondertussen was ik lekker men joint aan het oproken. Er was geen verkeer dus die konden gemakkelijk door rijden maar die bleven mij maar volgen en in de gaten houden.

Tot mijn joint op was hebben die dat gedaan en dropen dan eindelijk af. Ik had ze op het einde ook in hun richting gekeerd en terug gekeken met een blik dat het mij niet aanstond, ze keken nog even terug maar dropen dan af.

Wat was daar de bedoeling van? Ik misdeed helemaal niets en waar ik rondslenterde was bijna geen volk. Ik dacht dat een jointje roken zonder last te veroorzaken gedoogd was dus wat hebben die zitten doen? Mij proberen identificeren en kijken wat ik al op mijn kerfstok had of zo, allee ik snap het niet goed.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar was het?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
-Rataplan- zei:
Vannacht op een techofeestje was ik stevig aan het gaan op de dansvloer maar tegen zo´n uur of 6 begon de werking van mijn 4fluor 4fma´kes af te nemen. Ik vond het al wat te laat om nog bij te nemen en was bang mijn zelfbeheersing te verliezen als ik nog bij zou pakken.

Dus ik ging even naar buiten vapen en zag daar een troepje jongeren staan, ik vroeg hen of iemand van hun een topje weed kon missen voor 1 jointje. Een van die gasten gaf me een dosis in ruil voor *modknip*. Daarna wat rond geslenterd en bij mensen zitten bedelen voor tabak, blaadje en tipje. Na enkele minuten kon ik hem dan rollen.

Maar gelijk ik die opstak arriveerde een flikkencombi en hoewel ik op de stoep wandelde bleven die achter mij rijden, ik sloeg een straat in maar die volgden mij, ondertussen was ik lekker men joint aan het oproken. Er was geen verkeer dus die konden gemakkelijk door rijden maar die bleven mij maar volgen en in de gaten houden.

Tot mijn joint op was hebben die dat gedaan en dropen dan eindelijk af. Ik had ze op het einde ook in hun richting gekeerd en terug gekeken met een blik dat het mij niet aanstond, ze keken nog even terug maar dropen dan af.

Wat was daar de bedoeling van? Ik misdeed helemaal niets en waar ik rondslenterde was bijna geen volk. Ik dacht dat een jointje roken zonder last te veroorzaken gedoogd was dus wat hebben die zitten doen? Mij proberen identificeren en kijken wat ik al op mijn kerfstok had of zo, allee ik snap het niet goed.
Klik om te vergroten...
Prijzen noemen is niet toegestaan, zie forumregel 1. Voor deze keer een waarschuwing, maar let erop want een volgende keer is het een permanente ban. Wees gewaarschuwd!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad wat vreemd,
Meestal als de politie je volgt (als het überhaupt voor jou was) is dat met de doelstelling om je even staande te houden gok ik en te kijken wat je uitvoert of uitgevoert hebt.
Dat jointje kan moeilijk de reden zijn denk ik, vanuit een combi is toch niet duidelijk te zien wat je precies rookt (al helemaal niet als ze alleen je rug zien)
Kan evengoed een gerolde sigaret of cbd zijn.
Ze kunnen jou niet identificeren als ze achter jou rijden, je draagt immers geen kenteken op je rug. Als ze jou willen identificeren vragen ze gewoon jou identiteitsbewijs.
Ik gok eerder dat de politie patrouilleert in een bepaalde straal rondom het feest om overlast te ontmoedigen/aan te pakken.
(gebeurd wel vaker)
Dat de politie teruggedraaid is zal betekenen dat ze de grens van de straal bereikt hebben en niet door jou blik die aangeeft dat het je niet aanstaat denk ik😄.
Misschien speelt er ook wat achterdocht mee door de uitwerking van de drugs die je genomen hebt.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
mandragora zei:
Misschien speelt er ook wat achterdocht mee door de uitwerking van de drugs die je genomen hebt.
Klik om te vergroten...
Dit schoot ook even snel (stiekem) door mijn hoofd 🙄
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
Dit schoot ook even snel (stiekem) door mijn hoofd 🙄
Klik om te vergroten...
En ik wilde het niet zeggen, aangezien ik zelf geen ervaring heb hiermee
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Prijzen noemen is niet toegestaan, zie forumregel 1. Voor deze keer een waarschuwing, maar let erop want een volgende keer is het een permanente ban. Wees gewaarschuwd!
Klik om te vergroten...
Oh, sorry dat wist ik niet, ik zal erop letten.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#8
mandragora zei:
Inderdaad wat vreemd,
Meestal als de politie je volgt (als het überhaupt voor jou was) is dat met de doelstelling om je even staande te houden gok ik en te kijken wat je uitvoert of uitgevoert hebt.
Dat jointje kan moeilijk de reden zijn denk ik, vanuit een combi is toch niet duidelijk te zien wat je precies rookt (al helemaal niet als ze alleen je rug zien)
Kan evengoed een gerolde sigaret of cbd zijn.
Ze kunnen jou niet identificeren als ze achter jou rijden, je draagt immers geen kenteken op je rug. Als ze jou willen identificeren vragen ze gewoon jou identiteitsbewijs.
Ik gok eerder dat de politie patrouilleert in een bepaalde straal rondom het feest om overlast te ontmoedigen/aan te pakken.
(gebeurd wel vaker)
Dat de politie teruggedraaid is zal betekenen dat ze de grens van de straal bereikt hebben en niet door jou blik die aangeeft dat het je niet aanstaat denk ik😄.
Misschien speelt er ook wat achterdocht mee door de uitwerking van de drugs die je genomen hebt.
Klik om te vergroten...
Achterdocht zou kunnen maar ik slenterde zeer traag en die bleven achter mij hangen. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat die mij in de gaten hielden. Die technoclub staat wel gekend voor drugs.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
-Rataplan- zei:
Achterdocht zou kunnen maar ik slenterde zeer traag en die bleven achter mij hangen. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat die mij in de gaten hielden. Die technoclub staat wel gekend voor drugs.
Klik om te vergroten...
Of ze rijden traag om alles goed te observeren...alles in de zin van ´alles´ niet jou. Ik zou het loslaten... heeft ook geen enkel nut om erover na te denken. Als ze jou moesten hebben dan had je het wel duidelijk geweten.
Het resultaat is dat je geen enkel nadeel hebt ondervonden dus ik snap ook niet waarom het dan nog relevant zou zijn.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#10
-Rataplan- zei:
Wat was daar de bedoeling van?
Klik om te vergroten...
Soms rijden ze langzaam achter iemand met een jointje aan omdat veel politieagenten zoeken naar het verlichte pad naar kwarktaart. Het schijnt dat er op vele politiebureaus nog steeds het adagium heerst "Waar wiet is, is kwarktaart" ondanks dat in de meest recente uitgave van "Commissaris & Kip: vakblad voor de diender" een heel item stond over het maken van kwark met koemelk en laserprinter.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klinkt als een combo van politie die in een specifiek gebied aan het patrouilleren was en zich hierin misschien een beetje verveelde (en dus op jou leek te letten, aangezien er weinig anders te doen was) en wat vergrote achterdocht bij jou door de 4-FMA.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flikken zijn ook maar mensen die af en toe graag een jonko willen smoren. Puff puff pass broer.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#13
Afdruipers houden ze altijd in de gaten , tegen wildplassen en andere misdragingen etc

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."