Wat is het toch fijn dat google bestaat!
Ja heel fijn en daar staat dus niks op van bezit van NPS in Zwitserland en Italië. Alleen mbt Nederland.Wat is het toch fijn dat google bestaat!
Dankje. Illegaal in Polen zie ik... zel ff verder kijken 👍2-mmc: https://psychonautwiki.org/wiki/2-MMC
Alleen illegaal in Polen maar geen 100% zekerheid
Algeria forest geen idee wat daar allemaal inzit
Dit is inderdaad de beste tip, ik heb net ook even gezocht maar hoever ik zie kon ik 1 italiaanse site vinden die iets van NPS verkocht.Nee dat begrijp ik helemaal, over smokkelen kan en mag ik je geen tips geven. Dat is niet toegestaan op het forum.
Ken je niet iemand daar? of zoek op bijvoorbeeld een brede community zoals Reddit mensen die naar hetzelfde festival gaan en vraag daar onder gehele anonimiteit aan iemand die er woont naar het actuele drugsbeleid.
Dit. Als je controle krijgt en de controleur vindt een gripzakje met wit poeder dan mag je sowieso even mee. Dan kun je hoog of laag springen dat het legaal is, maar als je pech hebt mag je in de cel totdat die legaliteit bewezen is.Dit is inderdaad de beste tip, ik heb net ook even gezocht maar hoever ik zie kon ik 1 italiaanse site vinden die iets van NPS verkocht.
Ik denk wel dat als je toch gepakt word, maakt niet uit waar, dat ze het toch gaan zien als drugs dus ze gaan daar ook naar toe handelen. Drugs over de grens meenemen brengt altijd risico's met zich mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."