#1
Overgrow en Cannabisworld, de grootste internationale cannabis kweek communities, zijn neergehaald door de canadese overheid.
Overgrow.com was al een tijd down, en er was een "Overgrow Refugees" opgezet op icmag.com:
http://www.icmag.com/ic/forumdisplay.php?f=118
De info over de servers die in beslag zijn genomen en de eigenaar van OG:
http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=21076
Dit is een schande! Hennepdesk.nl is ook al down, door druk van de overheid. De kwekers zullen het hier niet bij laten, als de OG servers niet terugkomen dan is dat nog zeker niet het eind van het verhaal.
Hier zitten vast wel wat OGers, wat vinden jullie hiervan?
ik ben pissed![:angry:]()
The Fight will go on and we will OVERGROW the world!
Overgrow.com was al een tijd down, en er was een "Overgrow Refugees" opgezet op icmag.com:
http://www.icmag.com/ic/forumdisplay.php?f=118
De info over de servers die in beslag zijn genomen en de eigenaar van OG:
http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=21076
Dit is een schande! Hennepdesk.nl is ook al down, door druk van de overheid. De kwekers zullen het hier niet bij laten, als de OG servers niet terugkomen dan is dat nog zeker niet het eind van het verhaal.
Hier zitten vast wel wat OGers, wat vinden jullie hiervan?
ik ben pissed
The Fight will go on and we will OVERGROW the world!