Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeers vs Donner

Leers vs Donner

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gehoord dat donner wel van een wijntje houdt. Misschien een idee om een rap tegen alcohol te maken!

"Alcohol is fijn, met zijn allen aan de wijn
Jaarlijks honderden doden, maar we geven geen schijn
Ondertussen lekker zeiken, over coffeeshops en weed
Maar de echte problemen bestrijden, dat doen wij niet"
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een zeikerds allemaal. Misschien ben ik wel zo softr geworden door die populaire politiek shit zoals debattles enzo (waar ik ook niet van hou) maar ik vind het opzich wel grappig dat ze nummers uit gaan brengen. Het levert publiciteit op en goed ook. Dat je het er niet mee eens bent ok. Ik moet zeggen dat ik het ronduit belachelijk vind dat de roosjes zich lenen voor zo'n propagandanummer. Ik vind het naemelijk echt een ongelofelijk slecht nummer. Hoewel de tekst van "de don" nergens op slaat vind ik dat eerlijk gezegd een chiller nummer.
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Enige tijd vgeleden verscheen het nummer van de heideroosjes met burgemeester leers van maastricht, tegen het achterdeurbeleid. als antwoord hierop heeft donner nu met master g (volgens mij een onbekende gast die hier flink wat geld voor heeft gehad) een rap opgenomen tegen blowen.

mp3 "Das toch dope man" met Leers:
http://www.heideroosjes.com/cgi-bin/dow ... 1553252006
Tekst:
http://www.heideroosjes.com/dopeman/

mp3 "De Don" met Donner:
http://www.justitie.nl/Images/DeDonfeat ... 107706.mp3
tekst:
http://www.justitie.nl/organisatie/mini ... beleid.asp

persoonlijk vind dit echt een zwaar trieste actie van donner, totaal kansloos gewoon. Ook de tekst slaat eigenlijk nergen op (hij heeft het over illegaal houden maar toch de gevangenissen leger maken). ook praat hij gewoon dom mee met de muziek, het klinkt nergens naar.
de ktekst van de heideroosjes is wel grappig, het klopt tenminste en klinkt (imo) beter.
ze kunnen het er niet over hebben in de kamer maar een nummertje erover opnemen kan wel.. triest
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had er al wat van gehoord, was toen stoned en kon er niet om lachen, sjonge jonge, waar gaat het heen :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."