Hmmmm, Yeah right...

kapitein-x zei:Als een bepaalde weed erg sterk is dan ga je er ook minder van gebruiken. Want je gaat jezelf toch niet tegen de vlakte roken?
Trouwens geloof ik wel dat je geestelijk afhankelijk kan raken van weed, zoals van zoveel dingen. Maar dat staat los van het thc gehalte.
kapitein-x zei:Als een bepaalde weed erg sterk is dan ga je er ook minder van gebruiken. Want je gaat jezelf toch niet tegen de vlakte roken?
Trouwens geloof ik wel dat je geestelijk afhankelijk kan raken van weed, zoals van zoveel dingen. Maar dat staat los van het thc gehalte.
Vanavond haal ik in ieder geval nix.

BobG zei:kapitein-x zei:Als een bepaalde weed erg sterk is dan ga je er ook minder van gebruiken. Want je gaat jezelf toch niet tegen de vlakte roken?
Wiet krijgt mij echt niet neer hoor. Op een gegeven moment worden mijn ogen zwaar, maar ik kan roken wat ik wil..
Ik weet wat ze bedoelen, als ik 1 dag niet blow lig ik ook in een nat bed. Ik herken een hoop dingen in mezelf. Ik ben ook ermee bezig te stoppen. Vanavond haal ik in ieder geval nix.
spacekonijn zei:komt het niet gewoon omdat je te lang uitslaapt.
blow maar lekker en ga om 1 uur knetterstoned naar bed.
zet je wekker om 7 uur en sta direct op.
ga die dag niet blowen en ga om 11 uur(savonds dus) in je nest liggen , dan slaap je echt wel rond half 1 hoor en heb je je normale ritme zo terug
wist dat ik die opmerking zou krijgen van jou haha, wat ben je toch weer voorspelbaarspacekonijn zei:je hebt moeite met slapen omdat je stopt met wiet zeg je?
maar je hebt ook ephedra gebruikt die dag? lol logisch dan , restjes ephedra werken lang door

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."