spacekonijn zei:
je hebt moeite met slapen omdat je stopt met wiet zeg je?
maar je hebt ook ephedra gebruikt die dag? lol logisch dan , restjes ephedra werken lang door
wist dat ik die opmerking zou krijgen van jou haha, wat ben je toch weer voorspelbaar
Maar op ephedra slaap ik heerlijk, al neem ik het 2 uur voor het slapen gaan
![:)]()
Mijn natuurlijke slaapritme wordt door ephedra echt niet verstoord... Het enige wat ik heb wanneer ik ephedra inneem voor het slapen gaan, is dat ik zoiets heb van: mmm, mijn gedachten gaan zo snel en ik heb zoveel zin om iets te doen, waarom zou ik gaan slapen? Een disney film kijken is nog leerzamer?
Om vervolgens toch te blijven liggen omdat je je realiseert dat je toch eigenlijk best wel moe bent en je er over 8 uur al weer uit moet. (je houdt je ogen liever dicht, je chillt m gewoon lekker en je ligt onbeweegelijk in je bed maar denkt op topsnelheid.) En dat heldere moment, is dan meestal het laatste wat ik me herinner
Ps, het idee om ephedra te nemen kwam pas de bewuste ochtend, ik dacht: FUCK, mijn wekker, en ik heb nog niet geslapen! Damn, dit wordt dus een verneukte dag... Tot ik dus op het 'geniale' idee kwam een ephedra te nemen... De 2e dag nam ik geen ephedra en sliep ik pas rond 3 uur, maar dat is al beter dan geen slaap! De 3e dag sliep ik nog steeds slecht... Vanaf de 4e dag sliep ik al weer aardig goed... En na een week dus ouwe/normale ritme terug... En voor ik blowde was mijn ritme al niet normaal te noemen eigenlijk, maar goed
