Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Geen enge foto's op pakje sigaretten'

'Geen enge foto's op pakje sigaretten'

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
'Geen enge foto's op pakje sigaretten'

Uitgegeven: 18 mei 2006 19:57
Laatst gewijzigd: 18 mei 2006 19:58
DEN HAAG - Minister Hans Hoogervorst (Volksgezondheid) belooft dat hij volgend jaar geen afschrikwekkende foto's op pakjes shag of sigaretten laat zetten. Dat blijkt uit een brief die hij donderdag naar de Tweede Kamer heeft gestuurd.


De minister wil wel verplichte waarschuwingsfoto's op tabak, zoals in Canada al gebeurt, maar niet kiezen voor vieze en afschrikwekkende foto's. Op de website van zijn ministerie (www.minvws.nl) zijn de plaatjes te zien waaruit hij nog een keuze moet maken. Ook de Tweede Kamer mag daar haar zegje nog over doen. Hoogervorst heeft de afbeeldingen daarom ook naar de Kamer gestuurd.


Impotentie

Naast enge foto's van bijvoorbeeld een gezwel zitten daar ook minder afschrikwekkende afbeeldingen tussen. Zoals een foto van een man en een vrouw in bed die allebei met de armen over elkaar een andere kant uit kijken. Volgens de afbeelding kan roken de bloedsomloop verminderen en veroorzaakt het impotentie.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik had al met een vriendin bedacht: 'spaar ze allemaal' :P maar helaas nee eigk en k r wel blij om hoor vieze ranzige plaatjes op mn pakjes..
jakkie en ja dat is de bedoeling maar ik zou toch blijven kopen!
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee idd niet ik vind het alleen maar leuk om te weten wat je der van krijgen kan etc..
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ken heel wat rokers, maar niemand die zich er nog wat van aan heeft getrokken dat er wat op die pakjes staat, behalve dat ze ze zijn gaan sparen of gewoon nijdig worden omdat de mensen die zoiets willen beslissen daar flink de tijd voor nemen wat allemaal onwijs veel geld kost(uurloon, huur van onderkomen, gas water licht) en waardoor onze peuken nu nog duurder zijn, want het moet toch ergens vandaan worden gehaald. :angry:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blij toe, ik als niet-roker wil dat soort stomme plaatjes ook niet onder m'n neus hebben.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
en ik als wel roker stoor me er niet aan.. :)
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#7
ooh vink spijtig, had gehoopt op lekker ranzige foto's :) ...
pff maakt toch niet uit, mensen die willen roken zullen blijven roken, wat er ook op da pakjes staat...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."