#1
Hmm, hier is overal al een aparte slijter, maar alcohol voor 16 jaar kan je bij de normale kassa afrekenen.
SpacingBen zei:hoezo belachelijk?
Meer een meer jongeren raken in de shit door alcohol!
JewCookie zei:SpacingBen zei:hoezo belachelijk?
Je moet toch sowieso in de rij staan?
Meer een meer jongeren raken in de shit door alcohol!
omdat iedereen in die rij moet staan voor een kratje bier?
SpacingBen zei:JewCookie zei:SpacingBen zei:hoezo belachelijk?
Je moet toch sowieso in de rij staan?
Meer een meer jongeren raken in de shit door alcohol!
omdat iedereen in die rij moet staan voor een kratje bier?
Je kan ook altijd nog in een slijter je drank halen? Ik heb daar nog nooit in de rij hoeven staan!
Of heb ik iets over het hoofd gelezen?
Elektronik_dynamite zei:![]()
pure luiheid omdat die trutjes achter de kassa geen ID willen vragen, en puur daarom een nieuwe rij aanschaffen. lekker is dat.
kan je 2 keer in de rij staan![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."