Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWK officieel geopend

WK officieel geopend

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
bleh, 3x raden wat hier te zien is op tv
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
WK officieel geopend

Uitgegeven: 9 juni 2006 17:25
Laatst gewijzigd: 9 juni 2006 17:58
MÜNCHEN - Bondspresident Horst Köhler van Duitsland heeft vrijdagmiddag in het voetbalstadion van München het wereldkampioenschap voetbal officieel voor geopend verklaard. Hij deed dat in gezelschap van onder anderen oud-topspeler Franz Beckenbauer, de grote man van het organisatiecomité, en FIFA-voorzitter Sepp Blatter.



Openingsceremonie in het stadion van München


Even eerder hadden het Duitse supermodel Claudia Schiffer en de drievoudig Braziliaans wereldkampioen Pelé de wereldbeker het stadion in gedragen. Brazilië is de titelverdediger. Hoogtepunt van de ceremonie was de binnenkomst van ongeveer 170 oud-winnaars, afkomstig uit de zeven landen die tot nu toe de wereldtitel veroverden.

De Duitsers, die drie keer wereldkampioen werden, waren ondermeer aanwezig met de complete selectie van 1974. Destijds veroverden ze in eigen land de titel, door het Nederlands elftal met Johan Cruijff in de finale te verslaan. De landen die ooit wereldkampioen werden zijn naast Brazilië en Duitsland verder Argentinië, Uruguay, Italië, Frankrijk en Engeland.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk joh
Wuppie bij? :grin:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
grr voetbal :angry: ...
alle leuke programmas moeten maar plaats ruimen voor die 22 mannetjes die achter een bal lopen...
snap niet waarom er zoveel heisa is rond voetbal alleen, terwijl er zo veel andere sporten zijn die nauwelijks op tv komen...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Balen.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Duitsland heeft openings wedstrijd gewonnen met 4-2..
Geen goed begin!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik haaat dat kut-voetbal en dan heb ik ook nog een kutkoter van 13 als broertje dus kijkt hij de hele dag beneden voetbal *grote tv*
en ben ik verbannen naar boven :angry:
En iedereen is optimistich over NL nou volgens mij gaan ze dik verliezen! :grin: *dat hoop ik teminste*
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
er waren 15.000 duitsers naar de TRAINING van het nederlands elftal komen kijken :confused:

die duitsers zijn ook allemaal bang dat nederland wereldkampioen gaat worden,, en dan maar met 15.000 man een training gaan kijken..

kats de weg kwijtt.. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."