Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroep jongeren takelt drie mensen toe

Groep jongeren takelt drie mensen toe

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
maarja wel in een negatief opzicht, in mijn ogen dan :smilingimp:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Groep jongeren takelt drie mensen toe

Uitgegeven: 10 juni 2006 21:38
Laatst gewijzigd: 10 juni 2006 21:38
AMSTERDAM - Een groep jongeren in de leeftijd van 16 tot 20 jaar heeft zaterdagmiddag rond half vijf in Amsterdam drie willekeurige mensen mishandeld. Dit heeft een woordvoerder van de politie zaterdag gemeld.


De groep liep van de Heiligeweg via het Spui naar de Kalverstraat en sloegen in het voorbijgaan een bewaker van een modezaak neer, een Amerikaanse toerist knock-out en takelde een voorbijganger zodanig toe dat deze met onbekend letsel naar het ziekenhuis moest.


In de Kalverstraat bezochten de jongeren een fastfoodrestaurant. Drie 12-jarige jongens die het incident met de Amerikaanse toerist hadden gezien, kwamen bij toeval naast de vermoedelijke daders te zitten. Onder de indruk van wat ze hadden gezien, hoorden ze het groepje daarover opscheppen. Het drietal belde daarop de politie.

Toen die arriveerde, ontstond er een vechtpartij tussen de politie en de verdachten. Hierbij gebruikte de politie pepperspray en raakte een agent lichtgewond. Uiteindelijk kon de politie drie verdachten arresteren, twee van 18 en een van 17 jaar.

De politie vermoedt dat de groep groter was dan de drie aangehouden verdachten en roept getuigen op zich te melden.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt alsof er speed (oid) in het spel is.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kom 10x keer liever met een extreem beschonken iemand in aanraking dan met eeen snuiver. Tenminste wat agressie dan betreft.
Maar goed dat is mijn ervaring. Een dronken iemand is soms nog wel is van z'n stomme gedrag af te brengen d.m.v. wat afleiding. Maar als een speedfiguur eenmaal pissed is dan kun je maar beter maken dat je wegkomt.
Dronken dropjes zijn vaak wel te handelen :beer:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
eerder drank..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
van speed word je vooral agressief als mensen het uitdagen of als er lichamelijk contact is, of als je je echt ergert aan iemand.

heb nog nooit de neiging gehad om iemand op zen muil te rammen alleen omdat hij voor me loopt of zo..
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom staat dat bij nieuws?
Dit is de gewoonste zaak in Amsterdam toch
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
VAnmorgen stond er in de telegraaf dat ze inmiddels waren opgepakt. Dit doordat ze tegen elkaar aan het opscheppen waren over de gebeurtenis en dat werd gehoord door een paar tieners die de politie belden.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
VAnmorgen stond er in de telegraaf dat ze inmiddels waren opgepakt. Dit doordat ze tegen elkaar aan het opscheppen waren over de gebeurtenis en dat werd gehoord door een paar tieners die de politie belden.
Klik om te vergroten...

Ja, dat staat er ook in :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
minn zei:
caatje zei:
VAnmorgen stond er in de telegraaf dat ze inmiddels waren opgepakt. Dit doordat ze tegen elkaar aan het opscheppen waren over de gebeurtenis en dat werd gehoord door een paar tieners die de politie belden.
Klik om te vergroten...

Ja, dat staat er ook in :wink:
Klik om te vergroten...

ohw hahaha goedenmorgen :flushed:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#11
JewCookie zei:
van speed word je vooral agressief als mensen het uitdagen of als er lichamelijk contact is, of als je je echt ergert aan iemand.

heb nog nooit de neiging gehad om iemand op zen muil te rammen alleen omdat hij voor me loopt of zo..
Klik om te vergroten...

Als je je daar bewust van bent dan kun je daar waarschijnlijk wel goed mee omgaan. En ik heb ook niks tegen speedgebruikers opzich, maar het idee dat lichamelijk contact op eigen risico is dat vind ik echt zwaar a-relaxed. In de omgang met mensen zijn sommige drugs simpelweg minder geschikt.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
kapitein-x zei:
JewCookie zei:
van speed word je vooral agressief als mensen het uitdagen of als er lichamelijk contact is, of als je je echt ergert aan iemand.

heb nog nooit de neiging gehad om iemand op zen muil te rammen alleen omdat hij voor me loopt of zo..
Klik om te vergroten...

Als je je daar bewust van bent dan kun je daar waarschijnlijk wel goed mee omgaan. En ik heb ook niks tegen speedgebruikers opzich, maar het idee dat lichamelijk contact op eigen risico is dat vind ik echt zwaar a-relaxed. In de omgang met mensen zijn sommige drugs simpelweg minder geschikt.
Klik om te vergroten...

lichamelijk contact heb ik zelf ook geen last van, maar ken wel mensen die daar agressief van worden, maar das vooral als ze al agressief zijn / waren.. :)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
anderhalf uur later liep ik daar nog..
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
lot zei:
anderhalf uur later liep ik daar nog..
Klik om te vergroten...

gelukkig is er niks met je gebeurd meis :flushed: :P

Domme jongeren, ik ben meer van de relaxte generatie :stoned: al dat gevecht is nergens voor nodig..... :mrgreen:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#15
die kerels willen gewoon aandacht en zijn niet goed snik in hun hoofd :confused: waarom moeten er zo nodig altijd mensen zijn die geweld willen gebruiken?! laat iedereen toch in vrede zeg!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#16
need^weed zei:
lot zei:
anderhalf uur later liep ik daar nog..
Klik om te vergroten...

gelukkig is er niks met je gebeurd meis :flushed: :P

Domme jongeren, ik ben meer van de relaxte generatie :stoned: al dat gevecht is nergens voor nodig..... :mrgreen:
Klik om te vergroten...


wahaha jah he je zou je bijna zorgen maken! :wink: :P

maar t is raar dat te bedenken als k niet naar het vondelpark was gegaan maar de stad in.. zou ik er langs lopen als k de tram terug moest hebben
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
lot zei:
need^weed zei:
lot zei:
anderhalf uur later liep ik daar nog..
Klik om te vergroten...

gelukkig is er niks met je gebeurd meis :flushed: :P

Domme jongeren, ik ben meer van de relaxte generatie :stoned: al dat gevecht is nergens voor nodig..... :mrgreen:
Klik om te vergroten...


wahaha jah he je zou je bijna zorgen maken! :wink: :P

maar t is raar dat te bedenken als k niet naar het vondelpark was gegaan maar de stad in.. zou ik er langs lopen als k de tram terug moest hebben
Klik om te vergroten...

:openmouth: hadden we nu lot in het ziekenhuis en in de krant gezien :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet zeker dat jij het dan het eerst had gelezen nieuwsman :mrgreen: :wink:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#19
JewCookie zei:
lot zei:
need^weed zei:
lot zei:
anderhalf uur later liep ik daar nog..
Klik om te vergroten...

gelukkig is er niks met je gebeurd meis :flushed: :P

Domme jongeren, ik ben meer van de relaxte generatie :stoned: al dat gevecht is nergens voor nodig..... :mrgreen:
Klik om te vergroten...


wahaha jah he je zou je bijna zorgen maken! :wink: :P

maar t is raar dat te bedenken als k niet naar het vondelpark was gegaan maar de stad in.. zou ik er langs lopen als k de tram terug moest hebben
Klik om te vergroten...

:openmouth: hadden we nu lot in het ziekenhuis en in de krant gezien :P
Klik om te vergroten...


in een klap *letterlijk en figuurlijk* beroemd :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."