#1
maarja wel in een negatief opzicht, in mijn ogen dan ![:smilingimp:]()

caatje zei:VAnmorgen stond er in de telegraaf dat ze inmiddels waren opgepakt. Dit doordat ze tegen elkaar aan het opscheppen waren over de gebeurtenis en dat werd gehoord door een paar tieners die de politie belden.
minn zei:caatje zei:VAnmorgen stond er in de telegraaf dat ze inmiddels waren opgepakt. Dit doordat ze tegen elkaar aan het opscheppen waren over de gebeurtenis en dat werd gehoord door een paar tieners die de politie belden.
Ja, dat staat er ook in![]()
JewCookie zei:van speed word je vooral agressief als mensen het uitdagen of als er lichamelijk contact is, of als je je echt ergert aan iemand.
heb nog nooit de neiging gehad om iemand op zen muil te rammen alleen omdat hij voor me loopt of zo..
kapitein-x zei:JewCookie zei:van speed word je vooral agressief als mensen het uitdagen of als er lichamelijk contact is, of als je je echt ergert aan iemand.
heb nog nooit de neiging gehad om iemand op zen muil te rammen alleen omdat hij voor me loopt of zo..
Als je je daar bewust van bent dan kun je daar waarschijnlijk wel goed mee omgaan. En ik heb ook niks tegen speedgebruikers opzich, maar het idee dat lichamelijk contact op eigen risico is dat vind ik echt zwaar a-relaxed. In de omgang met mensen zijn sommige drugs simpelweg minder geschikt.
lot zei:anderhalf uur later liep ik daar nog..
al dat gevecht is nergens voor nodig..... 
need^weed zei:lot zei:anderhalf uur later liep ik daar nog..
gelukkig is er niks met je gebeurd meis:P
Domme jongeren, ik ben meer van de relaxte generatieal dat gevecht is nergens voor nodig.....
![]()
lot zei:need^weed zei:lot zei:anderhalf uur later liep ik daar nog..
gelukkig is er niks met je gebeurd meis:P
Domme jongeren, ik ben meer van de relaxte generatieal dat gevecht is nergens voor nodig.....
![]()
wahaha jah he je zou je bijna zorgen maken!:P
maar t is raar dat te bedenken als k niet naar het vondelpark was gegaan maar de stad in.. zou ik er langs lopen als k de tram terug moest hebben
JewCookie zei:lot zei:need^weed zei:lot zei:anderhalf uur later liep ik daar nog..
gelukkig is er niks met je gebeurd meis:P
Domme jongeren, ik ben meer van de relaxte generatieal dat gevecht is nergens voor nodig.....
![]()
wahaha jah he je zou je bijna zorgen maken!:P
maar t is raar dat te bedenken als k niet naar het vondelpark was gegaan maar de stad in.. zou ik er langs lopen als k de tram terug moest hebben
hadden we nu lot in het ziekenhuis en in de krant gezien :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."