#1
Haze zei:Solidius zei:Haze zei:Als ik mocht stemmen stemde ik Verdonk. Ze heb gewoon gelijk.
Onderbouw waarom aub. Verdonk heeft teveel fouten gemaakt.
Omdat zei simpel de enigste politica is die haar eigen altijd aan haar woord houdt. Al vond ik die Hirsi ali kwestie wel weer een minpunt.
Dat was idd de druppel.