Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKabinet-Balkenende II is gevallen!

Kabinet-Balkenende II is gevallen!

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haze zei:
Solidius zei:
Haze zei:
Als ik mocht stemmen stemde ik Verdonk. Ze heb gewoon gelijk.
Klik om te vergroten...

Onderbouw waarom aub. Verdonk heeft teveel fouten gemaakt.
Klik om te vergroten...

Omdat zei simpel de enigste politica is die haar eigen altijd aan haar woord houdt. Al vond ik die Hirsi ali kwestie wel weer een minpunt.
Klik om te vergroten...

Dat was idd de druppel.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Solidius zei:
Haze zei:
Solidius zei:
Haze zei:
Als ik mocht stemmen stemde ik Verdonk. Ze heb gewoon gelijk.
Klik om te vergroten...

Onderbouw waarom aub. Verdonk heeft teveel fouten gemaakt.
Klik om te vergroten...

Omdat zei simpel de enigste politica is die haar eigen altijd aan haar woord houdt. Al vond ik die Hirsi ali kwestie wel weer een minpunt.
Klik om te vergroten...

Dat was idd de druppel.
Klik om te vergroten...

Dat vond ik niet, het was een fout dat Hirshi die "schuldbekentenis" moest tekenen. Verder vind ik dat Verdonk het goed heeft gedaan. En dankzij het feid Dat H.A nu toch nederlander is, mogen waarschijnlijk veel meer uitgeprocedeerde mensen(lees: allochtonen die hier niet mogen zijn) blijven.

Maar nu klink ik zeker racistisch? Ach, het is mijn mening.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Baukereg zei:
Nou Balon, je moet toch toegeven, dat hele gedoe rondom hersie ali is niet de eerste misstap van Rita Verdonk. Met dat gedoe over vluchtelingen en foute papieren, daar had ze al op moeten stappen. En ze heeft de kamer herhaldelijk misleidt en fout voorgelicht.

Maar dat is de huidige politiek sinds Fortuyn. Politiek rust niet meer op stabiele betrouwbare peilers, maar op populisten en zwalkende statuszoekers. En tja, als er dan één op zijn bek gaat en een heel kabinet meeneemt, dan vraag ik mij af waar de politiek tegenwoordig nog voor staat.

VVD had alleen maar Verdonk van de hand hoeven te doen, en dit kabinet kon verder. Maar ja, bij de VVD willen ze niet dat Verdonk toedeloe zegt en met Pastors een eigen clubje begint, dus offeren ze dit kabinet op.
Klik om te vergroten...

Ja, ik ben het ook helemaal niet eens met het voormalige cabinet. Ik moet niks hebben van Verdonk en met haar alle rechtse medeministers. Maar dat heeft geen betrekking op mijn voorgaande opmerking :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bal0n zei:
Baukereg zei:
Nou Balon, je moet toch toegeven, dat hele gedoe rondom hersie ali is niet de eerste misstap van Rita Verdonk. Met dat gedoe over vluchtelingen en foute papieren, daar had ze al op moeten stappen. En ze heeft de kamer herhaldelijk misleidt en fout voorgelicht.

Maar dat is de huidige politiek sinds Fortuyn. Politiek rust niet meer op stabiele betrouwbare peilers, maar op populisten en zwalkende statuszoekers. En tja, als er dan één op zijn bek gaat en een heel kabinet meeneemt, dan vraag ik mij af waar de politiek tegenwoordig nog voor staat.

VVD had alleen maar Verdonk van de hand hoeven te doen, en dit kabinet kon verder. Maar ja, bij de VVD willen ze niet dat Verdonk toedeloe zegt en met Pastors een eigen clubje begint, dus offeren ze dit kabinet op.
Klik om te vergroten...

Ja, ik ben het ook helemaal niet eens met het voormalige cabinet. Ik moet niks hebben van Verdonk en met haar alle rechtse medeministers. Maar dat heeft geen betrekking op mijn voorgaande opmerking :)
Klik om te vergroten...

Balon, je moet de politiek in :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."