#1
Voor mij nog altijd het grote brein achter pink floyd, en psychedelica in het algemeen.
Het grote brein achter Pink Floyd is Roger Waters daar valt niet over te discussieren. Syd Barrett alleen van het eerste album dat vrij weinig te maken heeft met wat ze later gingen doen.Baukereg zei:![]()
Voor mij nog altijd het grote brein achter pink floyd, en psychedelica in het algemeen.
Haze zei:Baukereg zei:Face it, syd barratt heeft van pink floyd gemaakt wat het is. Tot meddle is alles gebasseerd geweest op datgene waar hij mee begonnen is, en pas vanaf die tijd zie je dat roger waters meer de overhand is gaan nemen, en pink floyd een stuk minder psychedelisch is geworden, en ook minder vernieuwend. Dark side is een geweldige plaat, daar niet van, maar de vernieuwingsdrang uit de begindagen hoor ik er niet meer in terug. Animals vind ik ook een prima plaat, maar vanaf the wall is het niets meer.
De grootheden in de muziek zijn diegene die vernieuwend durven te zijn. Dat deed syd op een uitzonderlijke manier, gilmour heeft dat geprobeerd voort te zetten op zijn manier, roger waters heeft het verprutst. Zo zie ik het.
Idd, ach alle groten sterven vroeg.
Baukereg zei:Face it, syd barratt heeft van pink floyd gemaakt wat het is. Tot meddle is alles gebasseerd geweest op datgene waar hij mee begonnen is, en pas vanaf die tijd zie je dat roger waters meer de overhand is gaan nemen, en pink floyd een stuk minder psychedelisch is geworden, en ook minder vernieuwend. Dark side is een geweldige plaat, daar niet van, maar de vernieuwingsdrang uit de begindagen hoor ik er niet meer in terug. Animals vind ik ook een prima plaat, maar vanaf the wall is het niets meer.
De grootheden in de muziek zijn diegene die vernieuwend durven te zijn. Dat deed syd op een uitzonderlijke manier, gilmour heeft dat geprobeerd voort te zetten op zijn manier, roger waters heeft het verprutst. Zo zie ik het.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."