Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC lab in Goirle ontmanteld

XTC lab in Goirle ontmanteld

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoorde het net op de radio:

Ongeveer honderd politiemensen ontmantelen zondag een xtc-laboratorium in het Brabantse Goirle. Geprobeerd wordt het chemische proces op een veilige manier te stoppen. Vijf personen zijn aangehouden. Dat meldt de politie.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#2
:angry: Er worden er veel te veel opgepakt in Nederland! Je merkt serieus dat er steeds moeilijker aan tikkels te komen valt... wat me wel opvalt is dat ik bijna overal dood word gegooid met ket.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Groot xtc-lab opgerold


Goirle - Bij een inval in een woning aan de Bergstraat in Goirle heeft de politie zondagochtend rond 11.00 uur een xtc-lab aangetroffen. Hierbij zijn drie mannen en twee vrouwen aangehouden variërend in de leeftijd van 19 tot en met 29 jaar. De verdachten komen uit voornamelijk Tilburg, zo meldt de politie.

Tijdens de inval was er een persoon aanwezig in het pand die op de vlucht sloeg. Met behulp van politiehonden werd de man getraceerd en kon hij alsnog worden aangehouden. De andere verdachten zijn op verschillende plaatsen in Tilburg aangehouden. De politie heeft in totaal 10 doorzoekingen verricht.

De politie heeft de Bergstraat afgesloten vanwege de gevaarlijke situatie ter plaatse, zo meldt politiewoordvoerster Manon Erkens. Omwonenden zijn verzocht de dag ergens anders door te brengen als dat mogelijk is of anders binnen te blijven.

De politie en brandweer zijn met ruim 100 personen aanwezig om het drugslab te kunnen ontmantelen. Dit zal zeker nog de hele dag in beslag nemen, aldus de politiewoordvoerster. Vanwege mogelijk ontploffingsgevaar moeten de manschappen voorzichtig te werk gaan. Bij de productie van XTC wordt onder andere de licht ontvlambare stof aceton gebruikt. Een klein vonkje, bijvoorbeeld door het overgaan van een GSM, kan al een explosie veroorzaken.

Onbekend is nog hoeveel xtc in dit lab geproduceerd kon worden. Eerst moet alles in kaart worden gebracht, voordat daar enig zicht op is. De politie verwacht lopende het onderzoek nog meer aanhoudingen te verrichten.
Klik om te vergroten...




Damnnit.. er word idd veel te veel opgepakt. :angry:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
slipperman zei:
:angry: Er worden er veel te veel opgepakt in Nederland! Je merkt serieus dat er steeds moeilijker aan tikkels te komen valt... wat me wel opvalt is dat ik bijna overal dood word gegooid met ket.
Klik om te vergroten...
was het hier ook maar zo
gooide ze me ma dood met keta
das nie normaal wa een moeite ik moet doen dervoor
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#5
schranziewanzie zei:
slipperman zei:
:angry: Er worden er veel te veel opgepakt in Nederland! Je merkt serieus dat er steeds moeilijker aan tikkels te komen valt... wat me wel opvalt is dat ik bijna overal dood word gegooid met ket.
Klik om te vergroten...
was het hier ook maar zo
gooide ze me ma dood met keta
das nie normaal wa een moeite ik moet doen dervoor
Klik om te vergroten...
Waar ergens woon je dan (nee mods niet voor dealen gewoon benieuwd) Keb het gister voor het eerst gedaan resultaat: Niets. 2 lijntjes op iederen die normaal ket gebruikt zei dat ik daar wel wat van moest voelen maar goed tis niet gebeurd. Erg vreemd want normaal heb ik altijd kei weinig nodig (van alles).
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
waren het kristallen of poeder?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacekonijn zei:
waren het kristallen of poeder?
Klik om te vergroten...
Het leek op heel fijn keukenzout kristallen dus... de rest was er wel wazig van.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ff een update:
UTRECHT - 18/07/06 - (Novum) - De recherche heeft maandag een 46-jarige man uit Geleen aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij een liquidatiepoging in Tilburg. De man heeft volgens de politie een 'actieve rol' gespeeld bij deze aanslag op een 27-jarige man uit Dongen. In hetzelfde onderzoek werd eerder een xtc-lab gevonden in Goirle.

Het slachtoffer werd in januari in de Wolterbeekstraat in Tilburg zittend in zijn auto geraakt door schoten uit een automatisch wapen. Hij kon een ziekenhuis bereiken en na mocht na behandeling naar huis.

De arrestatie van maandag is de elfde in dit onderzoek van de Brabantse politie. Eerder kwam het rechercheteam in Goirle een draaiend xtc-laboratorium tegen, dat op eerste paasdag werd ontmanteld. Een 20-jarige vrouw die eerder werd aangehouden voor betrokkenheid bij dit laboratorium werd in mei opnieuw opgepakt in verband met de liquidatie. Volgens een politiewoordvoerder zitten momenteel nog 'enkele' van de elf arrestanten vast.
Klik om te vergroten...
bron
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Qocaïne zei:
Groot xtc-lab opgerold


Goirle - Bij een inval in een woning aan de Bergstraat in Goirle heeft de politie zondagochtend rond 11.00 uur een xtc-lab aangetroffen. Hierbij zijn drie mannen en twee vrouwen aangehouden variërend in de leeftijd van 19 tot en met 29 jaar. De verdachten komen uit voornamelijk Tilburg, zo meldt de politie.

Tijdens de inval was er een persoon aanwezig in het pand die op de vlucht sloeg. Met behulp van politiehonden werd de man getraceerd en kon hij alsnog worden aangehouden. De andere verdachten zijn op verschillende plaatsen in Tilburg aangehouden. De politie heeft in totaal 10 doorzoekingen verricht.

De politie heeft de Bergstraat afgesloten vanwege de gevaarlijke situatie ter plaatse, zo meldt politiewoordvoerster Manon Erkens. Omwonenden zijn verzocht de dag ergens anders door te brengen als dat mogelijk is of anders binnen te blijven.

De politie en brandweer zijn met ruim 100 personen aanwezig om het drugslab te kunnen ontmantelen. Dit zal zeker nog de hele dag in beslag nemen, aldus de politiewoordvoerster. Vanwege mogelijk ontploffingsgevaar moeten de manschappen voorzichtig te werk gaan. Bij de productie van XTC wordt onder andere de licht ontvlambare stof aceton gebruikt. Een klein vonkje, bijvoorbeeld door het overgaan van een GSM, kan al een explosie veroorzaken.

Onbekend is nog hoeveel xtc in dit lab geproduceerd kon worden. Eerst moet alles in kaart worden gebracht, voordat daar enig zicht op is. De politie verwacht lopende het onderzoek nog meer aanhoudingen te verrichten.
Klik om te vergroten...




Damnnit.. er word idd veel te veel opgepakt. :angry:
Klik om te vergroten...

Whahaha, wat een onzin...... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."