Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAntirookgoeroe Allen Carr heeft longkanker

Antirookgoeroe Allen Carr heeft longkanker

32 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat beschrijft ie ook in z'n boek, bij alles wat ie deed stak ie een nieuwe peuk op.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#2
LOL nou ik rooke r dan maar 60 minder :P

roken meot je wel leuk houden eht is lekekr en als je er 100 per dag rookt is dat niet mee rlekker denk ik
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kim zei:
Hoe kan je eigenlijk 100 peuken per dag roken dan meot je wel de een met de ander aansteken.

me ma rookt er 50 per dag en dat is al mega veel.
Klik om te vergroten...

Oh dat kan makkelijk. Een oud studiegenootje van mij nam een slof sigaretten mee op introkamp. De laatste dag werd ie helemaal gek want zijn laatste pakje sigaretten was bijna op en het duurde nog 5 uur voor we terug waren op de hogeschool. Het kamp duurde van 2 dagen
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#4
vrij kansloos eigenlijk ... tje me ma is ook best panisch als ze geen shag heeft meer zo rond 12 uur snachts komt dat wel eens voor.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kim zei:
LOL nou ik rooke r dan maar 60 minder :P

roken meot je wel leuk houden eht is lekekr en als je er 100 per dag rookt is dat niet mee rlekker denk ik
Klik om te vergroten...

Sorry, maar dit is dikke bull-a-shieta. Roken is totaal niet leuk, en gewoon een verslaving die duur en nutteloos is. Rook er zelf 20/30 per een normale dag, en ben er niet blij mee.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetaalKonijn zei:
Rook er zelf 20/30 per een normale dag, en ben er niet blij mee.
Klik om te vergroten...

Waarom stop je dan niet als je er niet blij mee bent?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#7
Play_bunny zei:
MetaalKonijn zei:
Rook er zelf 20/30 per een normale dag, en ben er niet blij mee.
Klik om te vergroten...

Waarom stop je dan niet als je er niet blij mee bent?
Klik om te vergroten...

IDD
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Let op het woord 'verslaving'. Duh. Ik heb het wel eens geprobeert, maar vind het moeilijk. Net of jij voor je fucking plezier aan de crack zit, Kim.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#9
MetaalKonijn zei:
Let op het woord 'verslaving'. Duh. Ik heb het wel eens geprobeert, maar vind het moeilijk. Net of jij voor je fucking plezier aan de crack zit, Kim.
Klik om te vergroten...

NNee
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#10
MetaalKonijn zei:
Let op het woord 'verslaving'. Duh. Ik heb het wel eens geprobeert, maar vind het moeilijk.
Klik om te vergroten...
Het is ook moeilijk, het vergt doorzettingsvermogen. Dat heeft niet iedereen. Niet flauw bedoeld, trouwens. :) Gewoon constatering.
Als je het echt wilt, dan alleen lukt het je. Ik weet niet hoelang je al rookt, maar dat zal nooit heel erg lang zijn, schat ik.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kim zei:
MetaalKonijn zei:
Let op het woord 'verslaving'. Duh. Ik heb het wel eens geprobeert, maar vind het moeilijk. Net of jij voor je fucking plezier aan de crack zit, Kim.
Klik om te vergroten...

NNee
Klik om te vergroten...

'kay :wink:

Play_bunny zei:
MetaalKonijn zei:
Let op het woord 'verslaving'. Duh. Ik heb het wel eens geprobeert, maar vind het moeilijk.
Klik om te vergroten...
Het is ook moeilijk, het vergt doorzettingsvermogen. Dat heeft niet iedereen. Niet flauw bedoeld, trouwens. :) Gewoon constatering.
Als je het echt wilt, dan alleen lukt het je. Ik weet niet hoelang je al rookt, maar dat zal nooit heel erg lang zijn, schat ik.
Klik om te vergroten...

Bijna 5 jaar. Het 'kan' ook wel, maarja, ik moet de moeite opbrengen. Dat is moeilijk, en zoals je zegt vergt dat doorzettingsvermogen inderdaad :P

Rook jij zelf ook/heb je gerookt? :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toch vind ik de regirings propaangda tegen t roken weer nergesn overgaan tegen twoordig.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetaalKonijn zei:
Rook jij zelf ook/heb je gerookt? :)
Klik om te vergroten...

Ja ik heb zelf gerookt. Ik heb 9 jaar gerookt en ik probeer nu te stoppen, wat niet altijd mee valt (ik heb ook mijn zwakke momenten :) ) maar ik wil het wel echt. Uiteindelijk zal het wel lukken, hoop ik :)
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kim zei:
Toch vind ik de regirings propaangda tegen t roken weer nergesn overgaan tegen twoordig.
Klik om te vergroten...

Hoezo dat?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
Play_bunny zei:
Kim zei:
Toch vind ik de regirings propaangda tegen t roken weer nergesn overgaan tegen twoordig.
Klik om te vergroten...

Hoezo dat?
Klik om te vergroten...

Laat iedereen zelf bepalen ofzo roken ofniet vind ik
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Play_bunny zei:
MetaalKonijn zei:
Rook jij zelf ook/heb je gerookt? :)
Klik om te vergroten...

Ja ik heb zelf gerookt. Ik heb 9 jaar gerookt en ik probeer nu te stoppen, wat niet altijd mee valt (ik heb ook mijn zwakke momenten :) ) maar ik wil het wel echt. Uiteindelijk zal het wel lukken, hoop ik :)
Klik om te vergroten...

Hehe, zal ooit wel goedkomen :mrgreen: :wave:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kim zei:
Play_bunny zei:
Kim zei:
Toch vind ik de regirings propaangda tegen t roken weer nergesn overgaan tegen twoordig.
Klik om te vergroten...

Hoezo dat?
Klik om te vergroten...

Laat iedereen zelf bepalen ofzo roken ofniet vind ik
Klik om te vergroten...

ja is ook zo, maar als iemand ziek wordt van het roken, betalen wij wel met al onze leuke belastingcentjes de rekening voor die persoon. De regering betaalt namelijk een deel van de zorg.
Ik vind wel dat ze er wat over te zeggen hebben, althans qua voorlichting. Die belastingcenten kunnen namelijk ook bijv. naar onderwijs gaan, of gebruikt worden om de ziektekostenverzekering goedkoper te maken.
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
lullig, na 23 jaar gestopt te zijn.. dat moet toch wel wat zeggen..

gelukkig rook ik niet meer :)

maarja al die sos en wiet ensow tellen natuurlijk ook mee, maar toch.. je leeft hier om te genieten :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Play_bunny zei:
Kim zei:
Play_bunny zei:
Kim zei:
Toch vind ik de regirings propaangda tegen t roken weer nergesn overgaan tegen twoordig.
Klik om te vergroten...

Hoezo dat?
Klik om te vergroten...

Laat iedereen zelf bepalen ofzo roken ofniet vind ik
Klik om te vergroten...

ja is ook zo, maar als iemand ziek wordt van het roken, betalen wij wel met al onze leuke belastingcentjes de rekening voor die persoon. De regering betaalt namelijk een deel van de zorg.
Ik vind wel dat ze er wat over te zeggen hebben, althans qua voorlichting. Die belastingcenten kunnen namelijk ook bijv. naar onderwijs gaan, of gebruikt worden om de ziektekostenverzekering goedkoper te maken.
Klik om te vergroten...

Hoeveel % van de kosten van sigaretten bestaat uit accijnzen? Dat geld gaat naar de overheid die deze bron van inkomsten natuurlijk niet wil missen, maar tegelijkertijd wel antirookcampagnes opzet. Maar de overheid wil niet echt dat mensen stoppen met roken, want dan lopen ze veel geld mis.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wow, ik rook er maar 5 tot 15 sigaretten per dag :/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."