Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewonde jongen overlijdt na twee uur zonder hulp

Gewonde jongen overlijdt na twee uur zonder hulp

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
ANP

HELLEVOETSLUIS - Een 15-jarige jongen uit Geervliet is in de nacht van donderdag op vrijdag overleden nadat hij na een verkeersongeval twee uur in het water had gelegen voordat hij gevonden werd.

Het ongeval gebeurde 's avonds in Hellevoetsluis. Een 17-jarige jongen raakte bij hetzelfde ongeval gewond, aldus een politiewoordvoerder vrijdag.

De twee jongens reden of liepen met een bromfiets toen zij werden aangereden door een 31-jarige automobilist die uit tegengestelde richting kwam. Na de aanrijding vonden hulpdiensten eerst het 17-jarige slachtoffer. Bij sporenonderzoek naar de toedracht van het ongeval ontdekte de politie pas ruim twee uur later het tweede slachtoffer. De 15-jarige jongen lag zwaargewond achter een rietkraag in het water. Hij overleed in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.

Of de jongen in leven was gebleven als hij eerder medische hulp had gekregen, is niet duidelijk.

---------------------------------------------------------------------------

Ik kende deze gast van een hiphopsite, hij had hier ook een account: (http://drugsforum.nl/profile.php?mode=v ... ile&u=1819).. 15 jaar, veel te jong.. :( Het was echt een toffe gast en heb veel met hem afgelachen op die site.. RIP Rick..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb er van gehoord. Diep triest, ik hoop dat ze de dader snel te pakken krijgen om hem te geven wat hem toekomt. Krijgen ze hem niet, hoop ik dat hij tit aan zn eindje zal lijden om het geen wat hij op z'n geweten heeft!
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is echt diep triest. Die hulpdiensten hebben goed gefaald deze keer. Ze hadden toch beter moeten opletten, moeten navragen aan zowel de automobilist als de 17-jarige. Echt heel erg triest.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een goede vriendin van mij is ook ongeveer zo overleden, door nalatigheid van de hulpdiensten.. ze werd aangereden toen ze met haar brommer reed, toen de ziekenwagen er was, hadden de ambulanciers even gekeken naar haar, geen echt onderzoek ofzo en toen zijn ze de man in de wagen gaan helpen, terwijl dat meisje inwendige bloedingen had en even later stierf. Ik snap niet dat zoiets kan gebeuren, echt triest.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
triest zeg.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een naar verhaal weer :(
Gecondoleerd Safire!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."