1 plant 5 gram hoe komen ze daar nou weer bij van 1 plant kun je zelf 150 gram uit halen
#3
justite rekend geloof ik iets van 22,.. gram per plant. 150 gram is buitenwiet, maar 5 gr is erg weinig per plant.
#4
Hier in Roeselare is er eens een wietplantage gevonden in de Bam Bino(speeltuin) die falliet was. Is wel al ongeveer een half jaar geleden.
En ik woonde er maar een halve km van en wist er niets van
Was met een proffesionele installatie van nederlanders.
Grtz Boner
#5
toen ik in bergen op zoom in autogarage werkte, marokkanen hadden een kwekerij naast ons ben vaak binnen gelopen er lagen 250 planten, politie heeft precies voor de oogst gepakt die zaak
mijn broer had er een stuk van 3 huizen vol met bloemetjes ik ben vaak geweest om mee te knippen
avontuur die wiet beleeft totdat het het geblowd is wel grappig word soms 10 keer verkocht voordat het bij uiteindelijke klant is
#6
Dan hebben ze geluk want bij het oogsten haal je wel een paar kilo en krijg je een celstraf van 100 dagen of meer. 250 platen is geloof ik een boete van € 4500 of zo en als je al een strafblad hebt is het gelijk celstraf.
10x doorverkopen is wel erg veel, dan maak er sommige weinig winst of doen het als hobby.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.