Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWietvangst

Wietvangst

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Reken zelf je eventuel straf uit..

http://www.snow-white.nl/nederland/wetgeving.htm
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychonaut1976 zei:
Reken zelf je eventuel straf uit..

http://www.snow-white.nl/nederland/wetgeving.htm
Klik om te vergroten...
1 plant 5 gram hoe komen ze daar nou weer bij van 1 plant kun je zelf 150 gram uit halen
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#3
justite rekend geloof ik iets van 22,.. gram per plant. 150 gram is buitenwiet, maar 5 gr is erg weinig per plant.
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier in Roeselare is er eens een wietplantage gevonden in de Bam Bino(speeltuin) die falliet was. Is wel al ongeveer een half jaar geleden.
En ik woonde er maar een halve km van en wist er niets van :cry:

Was met een proffesionele installatie van nederlanders.


Grtz Boner :stoned:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
toen ik in bergen op zoom in autogarage werkte, marokkanen hadden een kwekerij naast ons ben vaak binnen gelopen er lagen 250 planten, politie heeft precies voor de oogst gepakt die zaak

mijn broer had er een stuk van 3 huizen vol met bloemetjes:) ik ben vaak geweest om mee te knippen :grin:

avontuur die wiet beleeft totdat het het geblowd is wel grappig word soms 10 keer verkocht voordat het bij uiteindelijke klant is :)
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan hebben ze geluk want bij het oogsten haal je wel een paar kilo en krijg je een celstraf van 100 dagen of meer. 250 platen is geloof ik een boete van € 4500 of zo en als je al een strafblad hebt is het gelijk celstraf.

10x doorverkopen is wel erg veel, dan maak er sommige weinig winst of doen het als hobby.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."