#1
Ik was eens compleet onder de X tegen zo een 'baffel', zo'n grote box zeg maar gaan staan, met mijn oor er tegen. Ik voelde niets op dat moment maar de dag erna had ik wel oorpijn. ![:)]()
GewoonVOL zei:Interresant zeg, muizen vergelijken met mensen.![]()
En XTC is zoiezo slecht voor je dus wat maakt het uit.![]()
GewoonVOL zei:DarkScope zei:GewoonVOL zei:Interresant zeg, muizen vergelijken met mensen.![]()
En XTC is zoiezo slecht voor je dus wat maakt het uit.![]()
zoals hierboven al gezegd, anders vergelijken wetenschappers het toch ook niet![]()
Alsnog, muizen en mensen..misschien snap jij dat gewoon niet..
![]()
Maarja, harde muziek is niet echt goed voor je, dat is een feit.
En XTC is ook niet goed voor je, dat is ook een feit.
Dus ze zijn niet echt ver gekomen met dit onderzoek.![]()
![]()
Dan begrijp jij het waarshcijnlijk niet helemaal. Er wordt bedoelt dat de schadelijke effecten van XTC versterkt worden door harde muziek. Was al wel langer bekend trouwens. Het brein van mensen werkt in dat opzicht hetzelfde als dat van muizen trouwens.
Psychoticoverdose zei:welke fucker gaat xtc toe dienen aan muizen![]()

GewoonVOL zei:Interresant zeg, muizen vergelijken met mensen.![]()
En XTC is zoiezo slecht voor je dus wat maakt het uit.![]()

matthijs zei:GewoonVOL zei:Interresant zeg, muizen vergelijken met mensen.![]()
En XTC is zoiezo slecht voor je dus wat maakt het uit.![]()
Waarschijnlijk zitten de hersenen van muizen en mensen, wat betreft serotine aanmaak, hetzelfde in elkaar. Er worden ook geneesmiddelen getest op muizen.
GewoonVOL zei:DarkScope zei:GewoonVOL zei:Interresant zeg, muizen vergelijken met mensen.![]()
En XTC is zoiezo slecht voor je dus wat maakt het uit.![]()
zoals hierboven al gezegd, anders vergelijken wetenschappers het toch ook niet![]()
Alsnog, muizen en mensen..misschien snap jij dat gewoon niet..
![]()
Maarja, harde muziek is niet echt goed voor je, dat is een feit.
En XTC is ook niet goed voor je, dat is ook een feit.
Dus ze zijn niet echt ver gekomen met dit onderzoek.![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."