Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPolitie beledigd door internetplaatje

Politie beledigd door internetplaatje

20 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Politie beledigd door internetplaatje

Uitgegeven: 26 januari 2007 16:57
DEN BOSCH - De politie heeft donderdagavond twee jongens aangehouden wegens belediging van het openbaar gezag. De twee 17-jarige Bosschenaren hadden een foto van zichzelf op internet geplaatst waarop zij waren te zien staande op de motorkap van een politieauto met hun middelvinger in de richting van de cameralens, meldde een woordvoerder vrijdag.

Na de ontdekking van het plaatje stelde de politie een onderzoek in naar de identiteit van het tweetal. De jongens meldden zich donderdagavond vrijwillig op het bureau. Ze zijn verhoord en tegen hen is proces-verbaal opgemaakt.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tamelijk genant.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja inderdaad, er word veelal niet beseft dat de gewone burgers belasting moeten betalen voor o.a politie auto's. Dus verniel alle politie auto's en betaal je letterlijk blauw. Shit busts shit.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ze hier al een onderzoek voor starten, terwijl ze zonder die foto nergens wat van gemerkt hebben.. Beetje zielig dit.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zouden ze zich eigenlijk niet beter met wat serieuzere dingen gaan bezig houden? :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
MAAR... STEL JE VOOR DAT IEDEREEN DAT ZOMAAR ZOU DOEN!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
:openmouth:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha, die gasten hebben echt tijd teveel :mrgreen: .
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tsjah, dan zullen ze een ander vervoersmiddel moeten verzinnen.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
flauw , denk dat je hier opzich best makkelijk onderuit kunt komen aangezien je fotos tegenwoordig heel gemakkelijk kunt photoshoppen.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
ipv boetes uitdelen en dit soort shit kunnen ze beter boeven en gevaarlijke tbs'ers, verkrachters enz gaan opsporen..
maar wat doen ze?! ze sporen twee pubers op die een geintje hebben uitgehaald :openmouth:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#12
:confused:

Wat 'n flauwekul.
Zodra het coppers betreft lijkt 't of dat alle nonsens hier kritiekloos geslikt wordt.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ehrm, als de auto kapot of beschadigt zou zijn geweest dan hadden ze dat terplaatse al gezien. Dit is zoals hierboven staat enkel op basis van een foto gebeurd.

Wat betekend dat wij als burgers inderdaad voor de kosten van het onderzoek en het proces verbaal opdraaien.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#14
je gaat toch ook niet bij je buurman op de auto staan?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
BillyBilo zei:
ja inderdaad, er word veelal niet beseft dat de gewone burgers belasting moeten betalen voor o.a politie auto's. Dus verniel alle politie auto's en betaal je letterlijk blauw. Shit busts shit.
Klik om te vergroten...

Het ging om belediging..niet om vernieling.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#16
matthijs zei:
BillyBilo zei:
ja inderdaad, er word veelal niet beseft dat de gewone burgers belasting moeten betalen voor o.a politie auto's. Dus verniel alle politie auto's en betaal je letterlijk blauw. Shit busts shit.
Klik om te vergroten...

Het ging om belediging..niet om vernieling.
Klik om te vergroten...


Nou het gaat om de zelfde grappen toch? ze zouden ze moeten bekeuren om het idee dat ze bij iemand op de auto staan, daar zijn ze voor, orde handhaven.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
BillyBilo zei:
matthijs zei:
BillyBilo zei:
ja inderdaad, er word veelal niet beseft dat de gewone burgers belasting moeten betalen voor o.a politie auto's. Dus verniel alle politie auto's en betaal je letterlijk blauw. Shit busts shit.
Klik om te vergroten...

Het ging om belediging..niet om vernieling.
Klik om te vergroten...


Nou het gaat om de zelfde grappen toch? ze zouden ze moeten bekeuren om het idee dat ze bij iemand op de auto staan, daar zijn ze voor, orde handhaven.
Klik om te vergroten...

Ze zouden die lui moeten arresteren omdat ze op die auto staan, maar dat deden ze niet. Ze arresteerden ze omdat ze de politie beledigden en dat vind ik heel, heel erg triest.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#18
matthijs zei:
BillyBilo zei:
matthijs zei:
BillyBilo zei:
ja inderdaad, er word veelal niet beseft dat de gewone burgers belasting moeten betalen voor o.a politie auto's. Dus verniel alle politie auto's en betaal je letterlijk blauw. Shit busts shit.
Klik om te vergroten...

Het ging om belediging..niet om vernieling.
Klik om te vergroten...


Nou het gaat om de zelfde grappen toch? ze zouden ze moeten bekeuren om het idee dat ze bij iemand op de auto staan, daar zijn ze voor, orde handhaven.
Klik om te vergroten...

Ze zouden die lui moeten arresteren omdat ze op die auto staan, maar dat deden ze niet. Ze arresteerden ze omdat ze de politie beledigden en dat vind ik heel, heel erg triest.
Klik om te vergroten...

ja daar heb je wel gelijk in ik had me wat beter moeten formuleren.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maargoed...dingen kapotmaken is natuurlijk niet netjes.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#20
matthijs zei:
Ze zouden die lui moeten arresteren omdat ze op die auto staan, maar dat deden ze niet. Ze arresteerden ze omdat ze de politie beledigden en dat vind ik heel, heel erg triest.
Klik om te vergroten...

Hmm, ergens, is het ook best logisch dat ze die gasten er even voor aanpakken, dat ze hun gezag aantasten.

Ik bedoel, ondanks dat het voor een redelijk deel klootzakken zijn, blijven ze wel de politie.
Als ze zo makkelijk voor lul te zetten zijn, misstaat dat wel behoorlijk. En dan is het eigenlijk terecht dat ze even laten zien dat ze dat simpelweg niet pikken.


Hoewel ik er ook meer voor ben dat ze eens wat meer echte criminelen oppakken in plaats van achter die kleine kutdingetjes aanzitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."