#1
matthijs zei:Ze zouden die lui moeten arresteren omdat ze op die auto staan, maar dat deden ze niet. Ze arresteerden ze omdat ze de politie beledigden en dat vind ik heel, heel erg triest.
Hmm, ergens, is het ook best logisch dat ze die gasten er even voor aanpakken, dat ze hun gezag aantasten.
Ik bedoel, ondanks dat het voor een redelijk deel klootzakken zijn, blijven ze wel de politie.
Als ze zo makkelijk voor lul te zetten zijn, misstaat dat wel behoorlijk. En dan is het eigenlijk terecht dat ze even laten zien dat ze dat simpelweg niet pikken.
Hoewel ik er ook meer voor ben dat ze eens wat meer echte criminelen oppakken in plaats van achter die kleine kutdingetjes aanzitten.