#1
Ik heb zin om hier een hele flauwe opmerking over te maken maar ik kan er ff geen verzinnen.
El Retro zei:Wat een onzin.
.en monsterlijk is nog zeer licht uitgedruktEl Retro zei:Ja ik kom uit Belgie en de laatste 5 jaar stijgt het monsterlijk.


en hoe the fuck kunnen ze dat nu in godsnaam weten.willem1984 zei:Nederland idem dito, was laatst ook een belachelijk onderzoek waar ze zeiden dat wiet en cocainegebruik stabiel is gebleven... integendeel dat weet ik zeker, hier waar ik woon wordt in iedergeval veel meer drank en drugs gebruikt dan 5 of 10 jaar geleden.
Het gebruik van soft- en harddrugs onder Nederlanders is de afgelopen tien jaar stabiel gebleven. Dat blijkt uit onderzoek dat het wetenschappelijk onderzoeksbureau IVO heeft uitgevoerd in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid. De resultaten zijn dinsdag gepresenteerd.
Ongeveer 5,5 procent van de bevolking gebruikt cannabis; een percentage dat sinds 1997 min of meer gelijk is gebleven. Datzelfde beeld speelt bij harddrugs als XTC, cocaïne LSD en heroïne. Ongeveer 1,5 procent van de bevolking gebruikt deze middelen en dat percentage is stabiel. Weliswaar is het gebruik van XTC de laatste jaren iets gestegen
denk er nog maar even over na jongenDeranged zei:Ik heb zin om hier een hele flauwe opmerking over te maken maar ik kan er ff geen verzinnen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."