Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor 15 miljoen euro aan hasj in bestelwagen

Voor 15 miljoen euro aan hasj in bestelwagen

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor 15 miljoen euro aan hasj in bestelwagen

AVENHORN (ANP) - Een gekantelde bestelwagen op de A7 bij Avenhorn heeft de politie vrijdag op het spoor gebracht van drie ton hasj. Dit heeft een woordvoerder van de politie vrijdag gezegd. De hasj heeft een straatwaarde van ruim 15 miljoen euro.

De bestelwagen reed vanaf de oprit Berkhout-Avenhorn de A7 richting Amsterdam op, toen de bestuurder door onbekende oorzaak de macht over het stuur verloor, aldus de politiewoordvoerder. Vervolgens botste de bestelbus tegen een middengeleider, waarop het voertuig kantelde. Minstens twee inzittenden namen na het ongeluk de benen, zegt de woordvoerder. Gealarmeerde politieagenten onderzochten de bus en ontdekten achterin de partij hasj. Van de inzittenden ontbreekt nog elk spoor.


Rij dan toch ook voorzichtig. Zonde.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
3 ton hasj in een bestelbusje wat voor busje is dat nou weer
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een instabiel busje :grin:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
idd 3 ton :openmouth:

kom je wel ffe meetoe zou ik zo denken :beer:
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#5
davie zei:
De bestelwagen reed vanaf de oprit Berkhout-Avenhorn de A7 richting Amsterdam op, toen de bestuurder door onbekende oorzaak de macht over het stuur verloor, aldus de politiewoordvoerder.
Klik om te vergroten...

Haha goei mopke, die ware gewoon apestoned wrs
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Was gewoon voor eigen gebruik, meneer de strafrechter.


:smoke:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
hehe, denk niet dat iedereen weg zou rennen van 15mln..

Worden auto's eigenlijk opengemaakt na een ongeval als deze?
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#8
jaja zei:
Was gewoon voor eigen gebruik, meneer de strafrechter.


:smoke:
Klik om te vergroten...

haha :mrgreen:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
JewCookie zei:
Worden auto's eigenlijk opengemaakt na een ongeval als deze?
Klik om te vergroten...

Vaak wordt de lading uit de auto verwijderd om het vrak makkelijker te kunnen verplaatsen.

Het busje was volgens mij veel te zwaar beladen en daarnaast ook nog eens hevige winstoten.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#10
was ik maar wegopruimer, woops valt hier wel paar kilotjes hasj in mijn overal tralalala :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."