De politie heeft in de regio Rotterdam ruim 500 kilo amfetamine onderschept in de afgelopen twee weken. Vijf verdachten zijn aangehouden. Dat meldt de politie.
In een bestelbusje van een 40-jarige man uit Hoorn stuitte de politie op 12 juni op vijftien tassen met amfetamine. Later vond ze in een loods in Barendrecht ruim 250 kilo. Agenten hielden twee Rotterdammers aan van 29 en 35 jaar en een 42-jarige Engelsman. Vervolgens trof de politie twee vuurwapens aan in de woning van een 41-jarige Barendrechter. Daar vond ze ook 350 gram aan xtc-pillen.
Gaan we weer. Dat zijn een paar flinke kruiwagens poeder
#3
Ik las het vanochtend in de metro.
Zonde.
#4
Zwaar geldverlies dus of het is allemaal voor hunzelf
#5
idd, die smerissen zullen vast wel een paar kilootjes achterover drukken.. dan blijft het nog steeds 'ruim' 500 kilo
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.