Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnederlander gepakt met 600 kilo coke

nederlander gepakt met 600 kilo coke

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nederlander met 600 kilo coke op zeilboot gepakt
08 augustus 2007, 15:25

CHERBOURG (ANP) - De Franse en Britse douane hebben circa 600 kilo cocaïne in beslag genomen die verstopt was op een zeiljacht dat onder Nederlandse vlag voer. Een Nederlander en een Colombiaan aan boord van het schip zijn gearresteerd, is woensdag vernomen uit Franse politiebronnen.

Het jacht was vanuit de Cariben met de partij drugs, met een straatwaarde van tussen de 16 en 18 miljoen euro, vermoedelijk op weg naar Nederland. Na de onderschepping maandag in het Kanaal is de boot onderzocht op een militaire basis in de Normandische havenstad Cherbourg. De cocaïne was verpakt in pakketjes van 1 kilo.




--------------------------------------------------------------------------------



De Franse douane maakte woensdag ook bekend dat afgelopen vrijdag bijna 900 kilo cocaïne is aangetroffen op een boot die ten zuiden van het Franse Antilleneiland Martinique in de Caribische Zee voer. De twee Portugese opvarenden zijn gearresteerd. Het gaat om een van de grootste cocaïnevangsten op zee door de Franse douane ooit.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
He, daar heb je volkoooomen gelijk in.
Net als de controles aan de grens ivm wiet en HARDE drugs...
3 weken geleden naar de shop gereden en toen we terug kwamen was het aan de grens controle, wij zijn niet tegen gehouden, een wagen die niet zo ver voor ons reed met rastamanne wel.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeuzas. Je hebt inkoppers, en je hebt inkoppers. *schud hoofd. :rolleyes:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#4
dara gaat mn geld :(
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
TimKGB zei:
dara gaat mn geld :(
Klik om te vergroten...
Hehe, juist niet. Laat ze maar blij zijn met die 600 kilo, die duizenden kilo's die elke week NL binnekomen doen wel ka-ching. Ooit van een coke-tekort gehoord? Nou dan :smoke:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#6
k heb zo vaak last van een coke tekort :wink: :mrgreen: jij nooit ? :hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Whehe, ik niet nee :wink: Standaard Colombiaans verkouden zeg maar :hearteyes: :smoke:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha :wink: :smoke: :hearteyes:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
ach, voor iedere zeilboot die ze pakken varen er 10 door...
T
ThaFrEaKLid
01-01-2024, 00:00
#10
hoe werd ie gepakt? Hard anaal? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."