Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums06/10 Tien ton cocaïne in beslag genomen in Mexico

06/10 Tien ton cocaïne in beslag genomen in Mexico

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#1
kunnen ze niet een beetje deponeren aan ons
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
In de Mexicaanse havenstad Tampico is vrijdag tien ton cocaïne in beslag genomen. Dat meldt het Mexicaanse leger.

De militairen betrapten een groep drugshandelaars terwijl ze bezig waren een container van een vrachtwagen te halen. De criminelen openden het vuur op de soldaten, maar uiteindelijk wisten de soldaten zeven drugshandelaars te arresteren en de lading in beslag te nemen. Over slachtoffers werd niets vermeld.

Volgens een woordvoerder van de drugsbestrijdingsafdeling van het Witte Huis is een daling te bespeuren in de hoeveelheid cocaïne die de Verenigde Staten bereikt. Hierdoor is "een tot nu toe ongekende daling van de hoeveelheid beschikbare cocaïne in de VS" ontstaan. Mexico is de belangrijkste doorvoerhaven voor de drugshandel richting VS.



:stoned: :smoke:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nieuwsberichten over veel cocaine post frisko uiteraard :grin:
Njah het is toch niet voor in NL die Coke dus het maakt me niet uit.

En al was het wel in nl- maakte het me ook niet :rolleyes:

Oiii
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
10 ton :openmouth:

Als de mexicaanse overheid dat verkoopt kunnen ze hun staatschuld zowat afbetalen. :grin:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat denk je datr dat neti gebeurd, corrupte bende daar... maar t verdwijnt niet inde staatskas, maar eerder broekzak --->vestzak :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."