06/10 Tien ton cocaïne in beslag genomen in Mexico
4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
#1
kunnen ze niet een beetje deponeren aan ons
#2
In de Mexicaanse havenstad Tampico is vrijdag tien ton cocaïne in beslag genomen. Dat meldt het Mexicaanse leger.
De militairen betrapten een groep drugshandelaars terwijl ze bezig waren een container van een vrachtwagen te halen. De criminelen openden het vuur op de soldaten, maar uiteindelijk wisten de soldaten zeven drugshandelaars te arresteren en de lading in beslag te nemen. Over slachtoffers werd niets vermeld.
Volgens een woordvoerder van de drugsbestrijdingsafdeling van het Witte Huis is een daling te bespeuren in de hoeveelheid cocaïne die de Verenigde Staten bereikt. Hierdoor is "een tot nu toe ongekende daling van de hoeveelheid beschikbare cocaïne in de VS" ontstaan. Mexico is de belangrijkste doorvoerhaven voor de drugshandel richting VS.
#3
Nieuwsberichten over veel cocaine post frisko uiteraard
Njah het is toch niet voor in NL die Coke dus het maakt me niet uit.
En al was het wel in nl- maakte het me ook niet
Oiii
#4
10 ton
Als de mexicaanse overheid dat verkoopt kunnen ze hun staatschuld zowat afbetalen.
#5
wat denk je datr dat neti gebeurd, corrupte bende daar... maar t verdwijnt niet inde staatskas, maar eerder broekzak --->vestzak
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.