Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNederlandse drugssmokkelaars opgepakt in Thailand

Nederlandse drugssmokkelaars opgepakt in Thailand

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nederlandse drugssmokkelaars opgepakt in Thailand
Uitgegeven: 18 oktober 2007 10:03


BANGKOK - Twee Nederlandse en drie Belgische voortvluchtige drugssmokkelaars zijn donderdag op het Thaise eiland Samui opgepakt na een tip van de Belgische politie.

Dat maakte de Thaise politie bekend. Ze zouden deel uitmaken van een groot drugssmokkelnetwerk in België.

De Belgische autoriteiten zochten de vijf nadat de politie daar vorig jaar november 125 kilo heroïne, 200 kilo cocaïne en 350 ton marihuana in beslag had genomen.

De mannen leefden in een luxe villa op het Thaise eiland. Ze worden uitgeleverd aan België.
Klik om te vergroten...
Bron

Het zijn dus Nederlandse drugssmokkelaars, maar ze worden uitgeleverd aan België. Is dit logisch en mis ik dat stukje logica hier?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
3 Belgen, opgepakt dankzij de Belgische politie en ook gezocht in België, lijkt me logisch dat ze aan België uitgeleverd worden :P
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vanadesse zei:
350 ton marihuana
Klik om te vergroten...

That's alotta weed
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
dan hebben ze stront-geluk, meestal is het een kwestie van wegrotten in de cel en dan een nekschot

eigen schuld dikke bult
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ivoos zei:
3 Belgen, opgepakt dankzij de Belgische politie en ook gezocht in België, lijkt me logisch dat ze aan België uitgeleverd worden :P
Klik om te vergroten...
Ooh lol! Beetje overheen gelezen! :flushed: Stond bovenaan iets over 2 nederlanders, dat had ik niet gelezen :grin:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Idd mazzel dat ze niet in Thailand moeten zitten. Maar België zal ze denk ik ook wel hard aanpakken. Het is tenslotte niet niks.

Maar wat ik eigenlijk niet begrijp is dat mensen altijd aangeven dat de gevangenissen daar zo slecht zijn. Feitelijk is dat niet waar. Mensen zien het over het hoofd dat de levensstandaard vele malen lager is. Stel je eens voor dat de mensen daar allemaal een eigen cel krijgen, eten, water en kleren. Dan hebben ze het vaak nog beter dan op straat.

De slechte omstandigheden zullen pas verbeteren als het beter met het land gaat. Iemand die smokkeld loopt het risico op een straf en moet dat dan ook maar accepteren, maar de mensen die het daar moeilijk hebben, hebben er niet voor gekozen om in armoede te leven. En daar hoor je eigenlijk maar weinig van.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
lol die hebben vet poep veel geluk, de bak in belgie is nix, is precies een 3sterrenhotel, je kan alles bestellen, je kan voor 15 euro per maand en tv op kamer, je kan er werken, je kan alles hebben als je maar geld hebt...

in thailand, wss andere koek, ergens een kot, met waterplekken en andere vieze dingen, en wat pap 2 keer per dag ofzo... en geen hygiene

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."