Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrouw schiet ex neer bij basisschool

Vrouw schiet ex neer bij basisschool

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Opsluiten en nooit meer vrijlaten :openmouth:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
DEVENTER (ANP) - Een 35-jarige Deventenaar is donderdagmiddag bij de Sint Lebuinusschool in Deventer neergeschoten door zijn 37-jarige ex-vrouw. De man zat in zijn auto voor de school te wachten op zijn kind toen de vrouw op het voertuig schoot.

Het slachtoffer is uit zijn auto gevlucht richting de ingang van de school en daar in elkaar gezakt, aldus de politie. Volgens omstanders zou er vier tot zes keer zijn geschoten. Het slachtoffer ligt in stabiele teostand in het ziekenhuis. De vrouw, eveneens uit Deventer afkomstig, is na het lossen van de schoten weggereden. Ze heeft zich kort na het schietincident zelf aangegeven bij de politie en is aangehouden. Het kind op de basisschool is van de man en de vrouw samen.

Volgens de politie zijn meerdere kinderen en ouders getuige geweest van de schietpartij. Zij zijn direct opgevangen door het onderwijzend personeel. Zowel leerlingen, ouders als het personeel hebben ondersteuning gekregen van Slachtofferhulp.

Donderdagavond had in de school een bijeenkomst plaats voor leerlingen en hun ouders. Daarbij waren de politie en burgemeester Andries Heidema van Deventer aanwezig. ,,De school gaat vrijdag gewoon open en zal onder begeleiding van slachtofferhulp de dag zo normaal mogelijk laten verlopen'', aldus de politie.

De burgemeester zei veel waardering te hebben voor de wijze waarop de leerkrachten de leerlingen hebben opgevangen.
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#3
zoiezo dat je dat al doet, maar dan ook nog voor een basis school :smilingimp:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
BlackRobBlunt zei:
Opsluiten en nooit meer vrijlaten :openmouth:
Klik om te vergroten...

Denk je niet dat die gozer ook een zieke klootzak van de bovenste plank was? Anders krijg je niet zo snel een vrouwtje zo snel om zoiets te doen, verder praat ik niets goed ofzo hoor, maar een verhaal heeft altijd meerdere kanten.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Erg dat zoiets moet gebeurn, wat de rede ook mag zijn. Nog erger om het voor een basisschool te doen. :openmouth:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Adrenochroom zei:
BlackRobBlunt zei:
Opsluiten en nooit meer vrijlaten :openmouth:
Klik om te vergroten...

Denk je niet dat die gozer ook een zieke klootzak van de bovenste plank was? Anders krijg je niet zo snel een vrouwtje zo snel om zoiets te doen, verder praat ik niets goed ofzo hoor, maar een verhaal heeft altijd meerdere kanten.
Klik om te vergroten...

Dan moet die vent toch wel heel ziek zijn voor je die kinderen zo traumatiseert...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ivoos zei:
Adrenochroom zei:
BlackRobBlunt zei:
Opsluiten en nooit meer vrijlaten :openmouth:
Klik om te vergroten...

Denk je niet dat die gozer ook een zieke klootzak van de bovenste plank was? Anders krijg je niet zo snel een vrouwtje zo snel om zoiets te doen, verder praat ik niets goed ofzo hoor, maar een verhaal heeft altijd meerdere kanten.
Klik om te vergroten...

Dan moet die vent toch wel heel ziek zijn voor je die kinderen zo traumatiseert...
Klik om te vergroten...

Dat bedoel ik niet, waarschijnlijk heeft die gozer haar een zo hard genaaid dat ze niet meer logisch na kan denken of is ze gewoon knetter gek, zou ook kunnen. Maar ik denk dat het de eerste optie is, een ex vriendin gaat je niet zomaar voor een basisschool neerknallen omdat ze gek is, daar zitten heeeele diepe gevoelens van pure haat achter die je compleet verblinden.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit is de climax van de vrouwen emancipatie!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
Adrenochroom zei:
Denk je niet dat die gozer ook een zieke klootzak van de bovenste plank was? Anders krijg je niet zo snel een vrouwtje zo snel om zoiets te doen, verder praat ik niets goed ofzo hoor, maar een verhaal heeft altijd meerdere kanten.
Klik om te vergroten...


Meerdere kanten van het verhaal of niet, ze koos er nog steeds voor om in de directe omgeving van een grote groep kinderen iemand 4-6x neer te schieten. Niet goed te praten naar mijn idee, wat het verdere verhaal ook is.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat een mafkees
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zal idd wel iets achter schuilen. Dat ze het bij een school doet zegt wel iets van de ernst... Ik ben wel nieuwsgierig naar het verhaal, hoe heeft het zo ver kunnen komen...
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een vooroordelen allemaal... JEEZ... ik bedoel zeg eens eerlijk, wie heeft nou niet, zijn of haar ex, een keertje "per ongeluk" neergeschoten.

ALS JE ZO TREUZELT MET 'T BIER GAAT HET DOOD, HOER! *BANG*
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Idd, dat stomme geneuzel ook... bier tijd is bier tijd! Jou tijd is helaas al voorbij :beer:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lektroluv zei:
Wat een vooroordelen allemaal... JEEZ... ik bedoel zeg eens eerlijk, wie heeft nou niet, zijn of haar ex, een keertje "per ongeluk" neergeschoten.

ALS JE ZO TREUZELT MET 'T BIER GAAT HET DOOD, HOER! *BANG*
Klik om te vergroten...

Tuurlijk, maar nog nooit 4-6x voor een basisschool!
Oh wacht, never mind... point taken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."