Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLoktieners tegen drankverkoop supermarkt

Loktieners tegen drankverkoop supermarkt

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
Christenen die zaken zoals euthanasie, meteen zien verdwijnen hier uit Nederland :(
Ik gun het zo'n christen om zwaar pijn te lijden en wanneer hij smeekt om de dood; geen infuus in zijn poot krijgt geramt, maar een stuk touw in zijn handen krijgt gelegd :sunglasses:
p
pieter-bLid
jcutter zei:
Christenen die zaken zoals euthanasie, meteen zien verdwijnen hier uit Nederland :(
Ik gun het zo'n christen om zwaar pijn te lijden en wanneer hij smeekt om de dood; geen infuus in zijn poot krijgt geramt, maar een stuk touw in zijn handen krijgt gelegd :sunglasses:
Klik om te vergroten...
naja..dat mag je ze toch niet echt toewensen.. zij zijn ook slechts gemotiveert door goede bedoelingen en hebben het niet doelbewust kwaad met ons voor.
Helaas pakt het wel vaak zo voor ons uit.
F
FlameonLid
Ik vind het een slechte zaak om kinderen hiervoor te gaan gebruiken. Het is zeker wel een goede manier om een winkel te betrappen als ze de fout in gaan, en waar wat mij betreft ook een hoge straf op mag staan. Maar ik vind niet dat je kinderen ervoor kunt gebruiken, uitlokking. Misschien is het al genoeg voor de winkels nu ze weten dat deze situatie misschien komen gaat, hopelijk letten ze nu al extra goed op
p
pieter-bLid
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen ... eners.html
R
RielLid
Paddo's verbieden ze wel gelijk maar bij alcohol doen ze er alles aan om het maar niet te verbieden. Beter verbieden ze de alcoholverkoop in supermarken en is alohol enkel bij een slijterij te koop. Dan is er wel controle over. Hup probleem opgelost!!! idioten zijn het ook he daar in het kabinet. kan er wel om janken :cry:
p
pieter-bLid
Riel zei:
Paddo's verbieden ze wel gelijk maar bij alcohol doen ze er alles aan om het maar niet te verbieden. Beter verbieden ze de alcoholverkoop in supermarken en is alohol enkel bij een slijterij te koop. Dan is er wel controle over. Hup probleem opgelost!!! idioten zijn het ook he daar in het kabinet. kan er wel om janken :cry:
Klik om te vergroten...
T
ThaReaperLid
pipoxyz zei:
Riel zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
B
BlackRobBluntLid
ThaReaper zei:
pipoxyz zei:
Riel zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Wat wil je met christenen aan de macht :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."